Vapaa keskustelualue
Tervetuloa keskustelemaan kaikenlaisista asioista. Pidetään keskustelu asiallisena!
Kommentit (123)
Vierailija kirjoitti:
Mistä saa ostettua tyynyliinoja vetoketjulla 40x50 koko max. ??
lastentyynyliinat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Planeetat ovat alkaneet kiinnostamaan enemmän. Olisiko sinulla antaa suosituksia kirjoista joissa olisi tietoa planeetoista syvällisellä tavalla? Kiitos.
Ei kirjaa suositella mutta yle areenan avaruuskansiot-sarjassa käydään kaikkia hieman läpi sekä muita mielenkiintoisia aiheita tähtitaivaalta. Lyhyitä jaksoja, mukavia "iltapaloja"
Täytyypäs tutkia. Kiitos sinulle. Kaikki lukeminen ja tutkiminen on hyväksi kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä saa ostettua tyynyliinoja vetoketjulla 40x50 koko max. ??
lastentyynyliinat
50x60 taitaa olla normaali tyynynliinan koko joten tuo toden totta olisi ehkäpä lapsille. Sivusta.
Anteeksianto vapauttaa energiaa elämistä varten. Se on vapautta myös.
Vapaus on hyvä aihe. Vapaus on myös subjektiivista.
Onko kontrolloiminen huono asia?
Mistä sinä olet kiinnostunut keskustelemaan yhdessä muiden kanssa?
Mistä sinä haluaisit saada lisää tietoa?
Ketään ei tule nyt kommentoimaan mutta ehkä odotus viimein palkitsee tämänkin ketjun. Ainakin toivon niin.
Rakkolaastari. Oletko joutunut turvautumaan sellaiseen joskus?
Olen tärkeä pölyhenkilö. Mutta miksi ihmeessä?
Miksi ketään ei kiinnosta minun asiani? En minäkään helposti päästä lähelle, en ole sellainen vaikka nyt puhelen ja olen avoimen oloinen.
Oletko tärkeämpi kuin minä? Jotenkin hienompi ja salaperäisempi? Ole vain. Saat olla. Arvostaisitko minuakin? En ole viallinen vaikka olen hieman sinusta erilainen.
Tosi itsekkäitä ihnisiä täynnä tämä ketju. Puhuvat vain onasta puolestaan...
Vierailija kirjoitti:
Vapaus on hyvä aihe. Vapaus on myös subjektiivista.
Johonkin ja/tai jostakin.
Mitä mieltä olette Indonesian suorittamasta Länsi-Irianin miehityksestä ja alkuperäisväestön kansanmurhasta. YK:ta ja länsimaita tai muslimeja ei kiinnosta, alkanut 1962 ja jatkuu yhä. Koska miehittäjä on ei-valkoinen muslimivaltio ja alkuperäiset asukkaat pakanoita ja kristittyjä mustia. Ja siellä on maailman suurin kultakaivos, avolouhos. Siis mitä mieltä?
Ei kirjaa suositella mutta yle areenan avaruuskansiot-sarjassa käydään kaikkia hieman läpi sekä muita mielenkiintoisia aiheita tähtitaivaalta. Lyhyitä jaksoja, mukavia "iltapaloja"