Vapaa keskustelualue
Tervetuloa keskustelemaan kaikenlaisista asioista. Pidetään keskustelu asiallisena!
Kommentit (123)
Vierailija kirjoitti:
Tyynyliinoista pitäisi avata oma keskustelu. Itseä ihmetyttää miksi nykyään tyynyliinat on niin isoja! Tyyny on siellä pussin sisällä ihan miten sattuu.. Vanhat tyynyliinat on paljon parempia ne on tyköistuvia.
Valmistaakohan vielä joku yritys niitä pienempiä tyynyliinoja. Kaikki tavallisissa kaupoissa myytävät on liian isoja, ainakin ne mitä itse nähnyt.
Joo
Vierailija kirjoitti:
Oliko eka?
Siis mikä niin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko eka?
Siis mikä niin?
Kalabaliikki
Vierailija kirjoitti:
Mistä saa ostettua tyynyliinoja vetoketjulla 40x50 koko max. ??
5 x 45 ostin eilen Tokmannilta, mutta lähinnä sohvatyynyille kai tarkoitettu. Mikä estää muutenkin käyttämästä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyynyliinoista pitäisi avata oma keskustelu. Itseä ihmetyttää miksi nykyään tyynyliinat on niin isoja! Tyyny on siellä pussin sisällä ihan miten sattuu.. Vanhat tyynyliinat on paljon parempia ne on tyköistuvia.
Valmistaakohan vielä joku yritys niitä pienempiä tyynyliinoja. Kaikki tavallisissa kaupoissa myytävät on liian isoja, ainakin ne mitä itse nähnyt.
Päinvastoin, minä haluaisin 5 cm leveämpiä ja pidempiä. Kun 50x60 cm tyynyn laittaa sisälle,tyyny pullottaa kireänä pallona
Minä lähden nyt ampumaan 2 kassillista raketteja. Hyvää Uutta vuotta!
Tervetuloa keskustelemaan tähän ketjuun vapaasti kaikesta. Kiusaaminen ei ole sallittua! Kaikki aiheet ovat sallittuja, täysin vapaata keskustelua muutkin huomioon ottaen. Äkkiä kaikki tänne!
Vierailija kirjoitti:
Hemtex
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tämä asiaton ketju?
Ei ole vaan luotu vapaata keskustelua varten jo viime kesänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hemtex
Onko ko. ketjua edes olemassakaan muuten enään? Muistan että olisi loppunut koko toiminta.
-rakkeen roolla rakken rolla raakkeen roolla rakken rolla rolla rooollah rakken rolla
rola rolla rolla rolla roooolllah rakken rolla rakken rooollah rakken rolla.
Jostain syystä Gäri Glitter on aiheuttanut yön aikana minulle korvamadon täysin tuntemattomista syistä. Olenko kuullut kappaleet bussissa, ostoskeskuksessa vai onko se vain lauennut pääni sisässä soimaan jostain täysin tuntemattomasta syystä?
Minulla soi toisinaan surfing bird kappale päässä. Luulen että se käynnistyy fortnite pelin pelaamisesta.
Missä se foodoran riksa viipyy? Kauhea darranälkä.
Vierailija kirjoitti:
-rakkeen roolla rakken rolla raakkeen roolla rakken rolla rolla rooollah rakken rolla
rola rolla rolla rolla roooolllah rakken rolla rakken rooollah rakken rolla.
Jostain syystä Gäri Glitter on aiheuttanut yön aikana minulle korvamadon täysin tuntemattomista syistä. Olenko kuullut kappaleet bussissa, ostoskeskuksessa vai onko se vain lauennut pääni sisässä soimaan jostain täysin tuntemattomasta syystä?
Eihän sitä välttämättä tiedä. Jos olisi aika vaikka vain fiilistellä ja nauttia olostansa. Toisinaan kyllä harmittaa ja pahasti jos ei vain muista sellaisia asioita varmaksi jotka haluaisi muistaa. Kivaa alkanutta päivää sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Minulla soi toisinaan surfing bird kappale päässä. Luulen että se käynnistyy fortnite pelin pelaamisesta.
Se voi olla. Kelailetko asioita samalla? Sivusta kyselen.
Hyvää viikonloppua 😍