Kuinka monta vessapaperirullaa kulutat kuukaudessa?
Kommentit (29)
Joku 28kpl. Ostan aina parasta serlaa.
Vierailija kirjoitti:
Käytkö jatkuvasti vessassa? Mä kulutan kuussa vain 10 rullaa.
Kahdelle riittää 8 rullan paketti.
Asun yksin ja menee noin rulla viikossa. Eli 4-5 rullaa menee kuukaudessa
Meillä asuu niin monta vessapaperinkuluttajaa, että on todella vaikea arvioida, kuinka paljon kukakin käyttää sitä. Kulutus vaihtelee aika paljon: n. 3-6 rullaa viikossa. 6-7 täysipäiväistä käyttäjää + vieraat.
Rulla päivässä kuten normaalilla suomalaisella miehellä.
Vierailija kirjoitti:
Nii varmaan.
Vierailija kirjoitti:
Meillä asuu niin monta vessapaperinkuluttajaa, että on todella vaikea arvioida, kuinka paljon kukakin käyttää sitä. Kulutus vaihtelee aika paljon: n. 3-6 rullaa viikossa. 6-7 täysipäiväistä käyttäjää + vieraat.
Aika vähän. Meillä menee kolmella hengellä rulla/päivä. Eli taitaa tulla n
10 rullaa/ hlö/kk.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuokin nyt vielä hemmetin paljon jos kyse yhdestä ihmisestä.
Ei ihme jos tarvitaan avohakkuita jos suomalaiset on tuollaisia paperin tuhlaajia.
Ehkäpä pari rullaa, ei ainakaan enempää. Yksin asun.
En yhtään, käytän bideetä ja pyyhettä.
Tähän vaikuttaa paljon sekin millaista vesasapaperia ostaa. Kerran ostin erehdyksessä Xtran paperia. Rullassa oli valtava pahvihylsy ja todella vähän paperia, sekin läpinäkyvän ohutta. Paperia piti ottaa puolitoista metriä kerralla, jotta käsi ei kastunut pyyhkiessä. Rulla ei kestänyt päivääkään.
Sekin vaikuttaa kuinka paljon on kotona. Jos viettää suuren osan päivästä töissä ja harrastuksissa, niin ei kotona kulu kovin paljoa vessapaperia.
Viime ja tänä vuonna on kulunut paljon normaalia enemmän, kun käytän vessapaperia vähän laajemmin esimerkiksi keittiärätin sijaan.
Tuli koronan alkaessa tilattua netistä kaksi kuormalavallista vessapaperia, niin nyt on täytynyt kuluttaa varastoa. Vielä on pari pakettia ensimmäisestä lavasta jäljellä ja koko toinen lava.
Olen kyllä kironnut ja hävennyt omaa hölmöyttä ja hysteriaan mukaan menemistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kymmenen palaa menee jo pöntön pohjalle estämään loiskahduksen ja sitten pyyhintään käytän tosi paljon kun on niin pehmeetä.
En ole koskaan laskenut.