Miten kehtaa ostaa apteekista peräpukama voidetta?
Kommentit (32)
Ei ne tiedä kelle se menee. Kuvittele ostavasi jonkun toisen puolesta?
No jos ei kehtaa ostaa niin sen voi myös tilata nettiapteekista.
Ei yhtään noloa. Ketään ei kiinnosta. Ostat vain sen voiteen muina miehinä.
Tilaa netin kautta, jos on noin estoista.
Tilaa nettiapteekista. Eiks ne silmänympärysvoiteena tota käyttäneet julkkikset?
Itse pyydän miehelleni lidocaiinipitoista pukamavoidetta. Ei siinä mitään hävettävää ole, ja farmaseutit ovat tottuneita myymään kaikkia lääkkeitä. Eli so what.
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Apteekin henkilöstö aina kailottaa niin kovaa, että muutkin kuulevat toisten vaivat. Yksityisyyttä ei kunnioiteta.
Sanot, että haluat Scheriproctia. Ei muut asiakkaat tiedä, mikä se on.
Rohkeasti vain . Ensi keralla ei nolota enää .
Pidät vaan pukamat kasvamassa pepussa niin ei tarvii hävetä.
Noloa, sillä joudut ensin pyllistämään farmaseutille,
että hän pääsee tarkemmin tutustumaan anaaliisi.
... mutta jos sinulla on silmänaluspussit, voit selittää että voide tulee kosmeettisiin tarkoituksiin! Mallien kikka käyttää peräpukamavoidetta jos silmät on turvoksissa.
Sanot kassalla että "äitimuorillehhan minä..."
Auttaako se voide edes? Mulla sattui kun kakka tuli ulos ja sitten paperiin tuli kirkas veritahra. Mä en nyt lähtikö se pukama pois?
Näytä lappu vaan ja maksat =) ei muutenkaan hävettävää. Kroppa renkkaa milloin mistäkin.
Otat hyllystä sen ja maksat itsepalvelukassalla
Maksan aina jollekin pulsulle 200€ että hakee mulle putkilon.
Yleisiä vaivoja. Ei näissä ole mitään hävettävää.
Siksi siellä apteekissa ollaan, että saadaan lääkettä mitä erilaisimpiin vaivoihin.
Jos tällaiset asiat hävettävät, niin ongelma on korvien välissä.
Kävelee apteekkiin, jos ei löydy hyllystä niin menee farmaseutin luo ja kysyy että missähän olisi peräpukamavoidetta. Kun löytyy, niin sanot että kiitos, ja lähdet kassalle. Kävelet maksettuasi ulos. Noin.
Miksi?