Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mikä ihmisiä vaivaa, kun täällä aina vauhkotaan kummien velvollisuuksista?

Vierailija
06.12.2006 |

Onko ihmisille ihan vierasta, että ihmisillä on elämänvaiheita, joissa ei ole voimia mihinkään ekstraan? Ja silloin kun on enemmän vapaa-aikaa, niin ehkä silloinkin esim. omat lapset menevät kummilapsien edelle?

Omille kummilapsilleni ostan kunnon synttäri- ja joululahjat (arvo 10-50 e/lahja, mutta olen itse hyvätuloinen, voisin ostaa ihan hyvin halvempaakin, jos olisi tarvis), kyselen toiveitakin usein, en muista nimppareita enkä tuo tuliasia matkoilta tms. Yhteydenpito on vastavuoroista: jos kummilapsen perhe pitää meihin yhteyttä, niin pidämme mekin heihin. Jos meidän seuramme ei kiinnosta, on turha luulla, että viemme lasta lintsille, olemme ilmaisia lapsenvahteja, tms.

Omien lastemme kummit käyttäytyvät samoin. Jokainen on vastuussa ensisijaisesti oman perheensä hyvinvoinnista, muita tuetaan jos jaksetaan. Olen aina kiinnostunut kummilasteni kuulumisista, mutta en pysty vaativan työn ja oman perheen ohella mihinkään varsinaiseen hyväntekeväisyyteen.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli muistat merkkipäivinä ja olet lapsen kanssa yhteydessä.

Joten mikä se sun pointti oli?

Vierailija
2/10 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen ei lahjat ym, kuulu ne on extraa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai kerrotaan, että kummilapsen vanhemmat ovat loukkaantuneita ihmeellisistä asioista..

Vierailija
4/10 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen mielestäni riittävän hyvä kummi

Vierailija
5/10 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

- 2

Vierailija
6/10 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei se ole aina kummi joka ottaa yhteyttä.

Vierailija
7/10 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä touhusin paljon enemmän kummilasteni kanssa silloin kun ei vielä omia lapsia ollut. Nyt kun on, niin tottakai muistan merkkipäivinä ja kyselen kuulumisia mutta that´s it. En kanssa ymmärrä miksi kummiudesta tehdään täällä elämää suurempi juttu. Työssäkäyvänä ei älyttömästi jää aikaa edes omille lapsille saati toisten.

Vierailija
8/10 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mä touhusin paljon enemmän kummilasteni kanssa silloin kun ei vielä omia lapsia ollut. Nyt kun on, niin tottakai muistan merkkipäivinä ja kyselen kuulumisia mutta that´s it. En kanssa ymmärrä miksi kummiudesta tehdään täällä elämää suurempi juttu. Työssäkäyvänä ei älyttömästi jää aikaa edes omille lapsille saati toisten.

on se kumma, että lupaudutaan lapsen aikuiseksi ystäväksi ja tukijaksi elämänpolulla ja sitten muistetaan vaan lahjoin

Vierailija
9/10 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

valehteletteko paljonkin?

Vierailija
10/10 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

heittellejättö

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän