Mikä "vanhanaikainen" jotka tulee vielä takaisin? Minä aloitan
Kommentit (44)
Moraali. Yhteisöllisyys. Monogamiset parisuhteet.
Vastaus 'Kirjoitustaito' näköjään ärsyttää ap:ta tosi paljon kun sen jatkuvasti poistattaa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitustaito.
Voi kuule en mahda sille mitään, että puhelin muunsi sanan "jutska" ennen kuin huomasin, ääliö.
Niin olet.
Kirja ja antitiälylaitteilu. Edelläkävijät tekevät jo .
Asuntoihin uunit ja puulämmitys, samoin saunat.
Puhelimella maksaminen on niin kätevää. Kassajono kasvaa, mutta koitetaanpa vielä kolmaskin kerta, jospa sitten onnistuisi. Ja ei kun uusiksi.
Vierailija kirjoitti:
Lankapuhelimet.
Ne ei tuu koskaan takaisin. Ellei sitten tulevaisuudessa, kun ihmiselämä aloitetaan uudestaan alusta ydinsodan jälkeen.
Käteinen ei ole mihinkään edes kadonnut. Eikä kuulu kadotakaan.
Lp levyt. On jo yleistyneetkin paljon uudelleen. Someton elämäntapa ja aidot ihmiskontaktit.
Miksi pitää erikseen kertoa, että "minä aloitan"?
Keittiöt, sellaiset, mitkä eivät ole vain rivi kaappeja olohuoneessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vallankumous
Neuvostoliitossa
Eli Neuvostoliitto tulee takaisin?
Vierailija kirjoitti:
Viinakortti toivottavasti ennen pitkään. Rahapelit menivät juuri veikkaus-kortin taakse jotta voidaan torjua "rahapelihaittoja". Jos Alkon monopoli joskus puretaan niin samalla voitaisiin lanseerata veikkaus-kortin kaltainen alkoholikortti joka pitäisi aina esittää kun aikoo ostaa alkoholijuomia.
Siinäpä meillä varsinainen Karpaattien nero ja ajatusten Tonava. Suorastaan Lepikon torpan suuri filosofi, etten sanoisi.
Rahapelihaitat häviävät olemattomiin (pelinistin hukattua aikaa lukuunottamatta) siinä kohdassa, kun pelien palautusprosentti nousee yli 95%.
Samoin kaikki rahat eivät mene enää viinaan jos viina on halpaa.
Alkkiksellekin jäisi siis rahaa sämpylään viinan lisäksi.
Mutta ehei, meillä pitää piestä jyvät akanoista ja varmistaa ihmisten alamäki.
Sisällissota. Jossain vaiheessa maksajilta katkeaa pinna vihervasemmistosaastaan.
Naisia saa katsoa silmiin joutumatta syytteeseen seksualisesta ahdistelusta. "mä luulin että sillä oli jotkut seksuaalitemput mielessä, siitä mä ahdistuin niin että mä olen joutunut käymään terapiassa"
Puhelinpöytä Se tulee