Nousen huomenna seuraavalle tasolle
- Aloitan iltalukiossa ja aloitan akateemisen uran
- Lopetan katsomasta tosi-tv:tä ja muuta roskaa
- En roiku enää netissä (turhaan)
- Alan sivistää itseäni kulttuurisesti, hankin museokortin
Olen jo laihduttanut, uusinut vaatekaapin, lopettanut dokaamisen, heivannut huonot ihmissuhteet, aloittanut urheilun, ottanut lävistykset pois, lopettanut tupakoinnin, hoitanut mt-ongelmat, selvittänyt riidat ja muut ongelmat.
Että niin. Mitäpä teille?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Ap pilkaa selkeästi ihmisiä ja on parantunut itse kaikesta?
Älä ota henkilökohtaisesti jos toinen kertoo omasta elämästään. Itsetunnossa jotain häikkää selvästi
Vierailija kirjoitti:
Ei tule onnistumaan.
Heittaajat heittaa.
Onnittelut suunnitelmasta. Onnea matkaan. Matka on pitkähkö ja takana on jo hyvä elämän rakentelu ja aloitus.
Vierailija kirjoitti:
Onnittelut suunnitelmasta. Onnea matkaan. Matka on pitkähkö ja takana on jo hyvä elämän rakentelu ja aloitus.
Kiitos. Onneksi jo saavutetut asiat tekevät hyvää taustatyötä ja luottamus itseen on kasvanut kohisten. Projekti on kestänyt aika tarkalleen vuoden verran ja loppukiri häämöttää. Ap
Minua kiinnostaisi tietää enemmän jos Ap on vielä linjoilla. Koska olen itsekin samankaltaisella tiellä, haluan kehittää itsestäni parhaan mahdollisen version. Haluan olla sivistynyt ja elegantti. Haluasin aloittaa myös iltalukion, kun minulla ei vielä ole toisen asteen koulutusta mielenterveyden ongelmista johtuen.
Minkä ikäinen olet Ap? Miten olet kehittänyt itseäsi? Oletko lukenut etiketti oppaita tai lukenut netistä? Onkohan youtubettaja Anna Bey sinulle tuttu? 😊
Uu burn löysitkö typon :D