Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan avoimesti seksisuhteeseen ryhtymässä. Miksi mies vihjailee, että "meistä voisi tulla jotain muutakin, sitä ei koskaan tiedä". Onko tuo ...

Vierailija
07.06.2023 |

Ihan ollaan samoilla linjoilla, että vain seksiä ja vähän tuhmaa viestittelyä. Joskus nähdään.
Molemmat tietenkin sinkkuja. Mies minua yli 10v. vanhempi.

Soitellaan, laitellaan viestejä. Puhutaan kaikenlaisista ja haaveillaan elämästä. Eipä siinä mitään pinnallista ihmeempää ole. Hänellä on naisia vaikka muille jakaa. Minullekin olisi miehiä mutta riittää, että joskus seksiä ja läheisyyttä saa.

Hän väläyttelee välillä, että kemiat kohtaa meillä ja miettii miksi ei jotain vakavampaakin voisi tulla.
Mitä ihmettä tuo on? Ihan olemme vain sopineet, että on seksisuhde vai kuvitteleeko, että minä kuvittelen enemmän?
Ei minua tarvitse piirittää. Ihan tietoinen olen, että pinnallista suhdetta suurempaa tästä ei tule enkä myöskään sitä halua.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potentiaalinen piika on koeajettu. Aika vakiintua!

Vierailija
2/30 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sadistista valtapeliä. Ei saa tarpeeksi kiksejä, ellei saa sinua tunnekoukkuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sanot sille että lopettaa vihjailut vakavammasta suhteesta, että et kaipaa mitään muuta kuin kevyttä seksisuhdetta.

Vierailija
4/30 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todnäk. yrittää saada uskomaan että olisi jotain syvällisempää -> olet riippuvaisempi miehestä ja endgamena vissiin että saisi ihan millon halajaa ja voi jättää pimentoon hetkeksi ja sitten tulla taas takaisin.

Vierailija
5/30 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On rakastunut. Miehille käy yleensä niin. Eivät osaa ottaa seksiä seksinä, tunteet tulevat mukaan väkisin. Sitten sydän särkyy.

Vierailija
6/30 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukot on aina vilkuilee kätevää emäntää. Kotiin jätetään seksiä antava äitihahmo jota tasasin väliajoin petetään sivuraiteilla.

Vierailija
7/30 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaiseen en ryhdy.

Voin minä ihan puhua lämpimiä ja harrastaa seksiä hänen kanssaan mutta se riittäkööt.

Seuraavalla kerralla haluan tarkennusta ja pyydän lopettamaan mikäli yrittää jatkaa tuota "meistä voisi tulla jotain" - soppaa.

-ap

Vierailija
8/30 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

soopaa*

Vierailija
9/30 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä on nyt että se häntäheikkisi käyttää kumia. Voi tietysti saada taudin siitä huolimatta mutta kun tuo säätäminen loppuu ei harmita niin paljoa sitten.

Vierailija
10/30 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että kuvittelee sinun kuvittelevan seksisuhteen etenemistä parisuhteeksi ja yrittää noin varmistaa että seksisuhde jatkuu, kun vähän lurittelee ja vihjailee vakavammasta.

Tai on alkanut itse haluamaan parisuhdetta.

Kumma kyllä, jotkut eivät pysty pitämään sovituista asioista kiinni, vaan pitää alkaa sitä omaa agendaa ajaa.

Samanlaisia kokemuksia, että mies haluaakin muuttaa seksisuhteen parisuhteeksi. Yksikään ei ole onnistunut tavoitteessaan ja joistakin roikkujista on ollut hankala päästä eroon.

Vierailija
11/30 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen sopimaan heti alkuun pelisäännöistä. Sellainen voisi olla ehkäisyn hoitamisen (ja mahdollisissa testeissä käymisen, kun muitakin kumppaneita on) lisäksi tuo, että missä vaiheessa pidetään tuumailutaukoja siitä, että onko jommalla kummalla tunteita pelissä. Kun on tunteita, vaarana on myös serkeä itsensä tai toinen ei uskalla kertoa ihastuksestaan ottaen siitä itse puheeksi niin hän särkee itsensä. Esim. puolen vuoden välein tuumaustauko, että onko vielä kivaa ja miksi ei. Siihen samaan voi lykätä sitten myös vähän uusia tuulia ja kokeiluja seksiin, ettei ala rutinoitumaan arjessa. Se on tylsää, jos vaan seksi kiinnostaa. Ei muuten kiinnosta enää.

Vierailija
12/30 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tärkeintä on nyt että se häntäheikkisi käyttää kumia. Voi tietysti saada taudin siitä huolimatta mutta kun tuo säätäminen loppuu ei harmita niin paljoa sitten.

Tottakai. Ehkäisystä ja suojasta pidämme huolta, muuten ei tule mitään.

-ap

Vierailija
13/30 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän toimii kuin Pavlovin koira. Hän on oppinut, että tietyt fraasit pitää aina sanoa naiselle, jotta päästään haluttuun lopputulokseen (sänkyyn) ja joilla varmistetaan myös tulevat sänkykeikat.

Vierailija
14/30 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On rakastunut. Miehille käy yleensä niin. Eivät osaa ottaa seksiä seksinä, tunteet tulevat mukaan väkisin. Sitten sydän särkyy.

Ei kaikki miehet ole sellasia. Minulla on pelkkä seksisuhde ollut mieheen nyt 6 vuotta jo. Meillä ei ole mitään muuta, kun seksiä yhdessä. Ei ole koskaan vihjaillut mitään, jos oltaisi yhdessä. Häntä ei kiinnosta parisuhde ja haluaa olla ja elää miten huvittaa,  ja minä en halua parisuhdetta ja haluan olla ja mennä miten huvittaa. Meillä on yksi sopimus ja se on ettei paneskella muita. Se on molemmille hyvä diili ollut.

Vierailija
15/30 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni tietää itselleen tuntemattoman ajatukset. Ihmeolentoja olette!

Vierailija
16/30 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki miehet ole sellasia. Minulla on pelkkä seksisuhde ollut mieheen nyt 6 vuotta jo. Meillä ei ole mitään muuta, kun seksiä yhdessä. Ei ole koskaan vihjaillut mitään, jos oltaisi yhdessä. Häntä ei kiinnosta parisuhde ja haluaa olla ja elää miten huvittaa,  ja minä en halua parisuhdetta ja haluan olla ja mennä miten huvittaa. Meillä on yksi sopimus ja se on ettei paneskella muita. Se on molemmille hyvä diili ollut.

Luultavasti tunteita miehen puolelta kuitenkin on. On vain salannut ne.

Vierailija
17/30 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisen sopimuksen toteutumista ei voi mitenkään varmistaa. Veikkaan että mies kusettaa sinua tuossa.

Vierailija
18/30 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet pääsemässä pitkään vakipanosuhteeseen. Sinä aikana muut kosijat katoavat. Hän ajattelee että tulevaisuus-puheilla saa pidettyä sinut vakituisena seksikumppanina pidempään. Loukkaantuu verisesti, kun päätät suhteen.

Vierailija
19/30 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän toimii kuin Pavlovin koira. Hän on oppinut, että tietyt fraasit pitää aina sanoa naiselle, jotta päästään haluttuun lopputulokseen (sänkyyn) ja joilla varmistetaan myös tulevat sänkykeikat.

Toisin sanoen mies on äärimmäisen tyhmä, eikä ole oivaltanut vielä että mitään naisiin tehoavia fraaseja ei ole olemassa. Nytkin mies on mokaamassa jutun tyhmyyttään. Hyvin opittu.

Vierailija
20/30 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ymmärtänyt sarkasmia. Lainaamasi ei tarkoittanut, mitä sanoi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan