Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan avoimesti seksisuhteeseen ryhtymässä. Miksi mies vihjailee, että "meistä voisi tulla jotain muutakin, sitä ei koskaan tiedä". Onko tuo ...

Vierailija
07.06.2023 |

Ihan ollaan samoilla linjoilla, että vain seksiä ja vähän tuhmaa viestittelyä. Joskus nähdään.
Molemmat tietenkin sinkkuja. Mies minua yli 10v. vanhempi.

Soitellaan, laitellaan viestejä. Puhutaan kaikenlaisista ja haaveillaan elämästä. Eipä siinä mitään pinnallista ihmeempää ole. Hänellä on naisia vaikka muille jakaa. Minullekin olisi miehiä mutta riittää, että joskus seksiä ja läheisyyttä saa.

Hän väläyttelee välillä, että kemiat kohtaa meillä ja miettii miksi ei jotain vakavampaakin voisi tulla.
Mitä ihmettä tuo on? Ihan olemme vain sopineet, että on seksisuhde vai kuvitteleeko, että minä kuvittelen enemmän?
Ei minua tarvitse piirittää. Ihan tietoinen olen, että pinnallista suhdetta suurempaa tästä ei tule enkä myöskään sitä halua.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"FWB-suhde ei toimi osa 35267"

Vierailija
22/30 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa tosissaan tuollaisia puhuu jos pyörittää muitakin samaan aikaan. Ehkä kuvittelee että vaikka olet sanonut että on vain seksiä niin jotenkin kuvittelisit kuitenkin suhdetta hänen kanssaan koska olethan nainen. Miehet kuvittelee että kaikki naiset haluavat parisuhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet pääsemässä pitkään vakipanosuhteeseen. Sinä aikana muut kosijat katoavat. Hän ajattelee että tulevaisuus-puheilla saa pidettyä sinut vakituisena seksikumppanina pidempään. Loukkaantuu verisesti, kun päätät suhteen.

Ei kiitos.

Emme me ole vielä harrastaneet seksiä, sillä etäisyyttä on. Tunteja pitkiä puheluja kyllä, naurettu, opeteltu erästä asiaa ja puhuttu tuhmia. Kuvia vaihdeltu, videopuheluja ollut.

Rentoa suhdetta olen hakenut ja tämä sitä on.

Mies on hauska ja mennään syömään, sitten seksiä. Mikäs siinä. Mihinkään tuollaiseen peliin en kuitenkaan ryhdy.

Täytyy asiasta mainita myöhemmin.

-ap

Vierailija
24/30 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjänaikaista suun pieksentää, jolla luultavasti nostattelee vain omaa eroottista virettään jotta voisi tuottaa pettymyksen lopussa. Hän ei siitä päätä onko jotain vai ei. Kunhan kertoilee itselleen tarinoita.

Vierailija
25/30 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi puhua ihan vain lämpimikseen. Voi luulla, että tuolla tavalla saa sinut koukuttumaan häneen kun sinähän naisena tietysti haluat parisuhteen miehen kanssa ja nuo puheet saavat sinut unelmoimaan tulevasta ja rakentamaan niitä pilvilinnoja. Itse kyllä sanoisin tuollaisia puhuvalle fb/fwb-miehelle, että lakkaa jauhamasta tuota ja lopetetaan homma heti, jos miehellä on tunteita, koska itselläni ei ole haluja vakavampaan.

Vierailija
26/30 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on todennäköisesti kyvytön parisuhteisiin mutta haluaisi egonsa nostamiseksi että sinä alkaisit haikailla vakavamman suhteen perään. TAI mies ei kestä torjutuksi/hylätyksi tulemista lainkaan jolloin "hakee vain kevyttä seksiseuraa" vaikka haluaisikin parisuhteen. Ihan sekaisin tuollaiset itsensä kanssa, en tuhlaisi aikaani.

Vierailija
27/30 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta kokemuksestani sanon että hän saa mielihyvää siitä että hän kokee pyörittelevänsä sinua lupailemalla muutakin kuin seksiä. Mulle on muutama tuota yrittänyt, mutta olen sitten itse sanonut että kiitos ei, lopetan tämän nyt tähän, sillä en halua minkään muunlaista suhdetta hänen kanssaan.

Eli narsistista touhua, haluaa että sinä olet häneen rakastunut ja toivot loppuelämää yhdessä ilman ketään muita naisia. Sairastahan se on toisten huoijaamisesta nauttia, ja siksi itse olen aina tuohon lopettanut tapailun.

Vierailija
28/30 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla, että kuvittelee sinun kuvittelevan seksisuhteen etenemistä parisuhteeksi ja yrittää noin varmistaa että seksisuhde jatkuu, kun vähän lurittelee ja vihjailee vakavammasta.

Tai on alkanut itse haluamaan parisuhdetta.

Kumma kyllä, jotkut eivät pysty pitämään sovituista asioista kiinni, vaan pitää alkaa sitä omaa agendaa ajaa.

Samanlaisia kokemuksia, että mies haluaakin muuttaa seksisuhteen parisuhteeksi. Yksikään ei ole onnistunut tavoitteessaan ja joistakin roikkujista on ollut hankala päästä eroon.

Nämä ne taitaa olla vaihtoehdot.

Vierailija
29/30 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin sinä, ap, niin lopettaisin tapailun. Ei seuraa mitään hyvää, jos fwb-suhteessa toinen onkin ehkä hakemassa parisuhdetta (ja ehkä ei edes ole täysin tunnustanut sitä itselleenkään, niin kuin tuo vähän kuulostaa).

Vierailija
30/30 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sadistista valtapeliä. Ei saa tarpeeksi kiksejä, ellei saa sinua tunnekoukkuun.

Olipas vahva analyysi.

Minusta vaikuttaa vain että ukko on kiinnostunut muustakin ainakin potentiaalisesti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän