Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä takia omistusasunnossa asuville myönnetään asumistukea?

Vierailija
07.06.2023 |

Eikö tästä pitäisi luopua.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lohduttaa, niin en minä ainakaan ole ikinä saanut asumistukea omistusasuntoon. Vaikka olen pienituloinen matalapalkka-alan ihminen ja asun pikku kaksiossa.

Vierailija
22/26 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai luuletko että vuokra on ainoa asumiskulu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistusasujakin voi olla pienituloinen.

Vierailija
24/26 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen omistusasuja. Vanhassa asumiskelvottomassa talossa, 922e eläke, enkä saa enää asumistukea. Muutama vuosi sitten sain vielä 10e/kk.

Vuokrat täällä ovat jotain 500-650e yksiöistä, maaseudulla. Näihin kai saisin aika paljon tukea, sen jälkeen kun ehkä kymppitonnin asunnon myyntihinta olisi kulutettu.

Vielä en ole luovuttanut. Maksan eläkkeestäni yksin sähkölämmityksen, veden, jätehuollon, kiinteistöverot, vakuutukset, jne. Jos 50e jää kuussa asumiskulujen jälkeen ruokaan tms. niin hyvä...

Vierailija
25/26 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten tuolla aiempi jo sanoi: vuokralaisen tuki menee asunnon omistajalle. Omistusasujan tuki menee asunnon omistajalle.

Sama lopputulos.

Vierailija
26/26 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten tuolla aiempi jo sanoi: vuokralaisen tuki menee asunnon omistajalle. Omistusasujan tuki menee asunnon omistajalle.

Sama lopputulos.

Ei aivan sama. Omaan asuntoon saa todella vähän tukea. Jos joku sitä kadehtii niin on kyllä mieleltään sairas.

Josta aloitettaisiin se säästäminen yritystuista. Niitä maksetaan kuitenkin miljardeja! UPM, Nokia, Kone jne, jne. Tarvitsevatko nämä mielestänne tukea?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi