Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista on niska/hartia-peräinen huimaus?

Vierailija
07.06.2023 |

Kokemuksia kellään? Osaisitko kuvata tuota oloa. Ja mikä siihen auttaa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin sinulla on sitä, jos et tiedä. Niskat jumissa ja välillä humahtaa pyörryttäväntunne, mikä lähtee sieltä niskan alueelta, kyllä sen tuntee. Kai ne niskat pitää jumpata tai hierotuttaa kuntoon, jotta huimaus loppuisi.

Monilla nuorillakin nykyään someniska.

Vierailija
2/4 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla se on sellaista yleisheikkoa, pöpperöistä oloa. Saattaa horjahtaa helposti. Aivot ei saa kunnolla happea kun veri ei kierrä hyvin, siitähän se jumien aiheuttama huimaus johtuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin sinulla on sitä, jos et tiedä. Niskat jumissa ja välillä humahtaa pyörryttäväntunne, mikä lähtee sieltä niskan alueelta, kyllä sen tuntee. Kai ne niskat pitää jumpata tai hierotuttaa kuntoon, jotta huimaus loppuisi.

Monilla nuorillakin nykyään someniska.

Minulla on huimausta, johon lääkäri ei löytänyt selvää syytä. Siksi aloin epäillä itse niskaperäistä, kun on niska jumissa.

Vierailija
4/4 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samanlaista se mulla ainakin on kuin muukin huimaus, eli jotenkin hutera olo erityisesti kävellessä, vähän kuin laiva keinuisi vaikka on kuivalla maalla. Tuohon auttaa niskan ja hartiaseudun venyttely ja jumppaaminen, jumia aiheuttavien asentojen välttäminen mahdollisuuksien mukaan, hieronta. Oikein pahassa jumissa lihasrelaksantti-lääkkeet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi