Jos mies pystyy makaamaan selällään tappi tiukasti tanassa 10 minuuttia, pystytkö siinä ajassa hoitamaan itsellesi orkut satulassa?
Kommentit (17)
en todellakaan, se ei yksin riitä.
Vaikea sanoa ku mies ei pysty olemaan kulli tanassa kun kaksi minuuttia korkeintaan.
Vierailija kirjoitti:
No tee jotain muuta avuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on miehen tehtävä, en ala itse itseäni tyydyttämään.
En tuossa asennossa. Takaapäin jos saisin 10min, niin sitten kyllä. Voisin vaikka itse hoitaa liikkumisen, jos siis miehen pitäisi olla paikallaan. Mutta mies ei kestä 10min putkeen:(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jää sitten ilman. Ihan sama mulle saatko vai et.
En pysty. Ei onnistu tuossa asennossa vaikka mitä tekisi.
Pystyn. Avuksi tarvitsen penisrenkaan tai omat sormet klitoriksen lisäkiihoitukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos minä tyydytä miehen, niin miehen kuuluu tyydyttäää minut.
Kahden kauppa.
Pelkän pystyssä olevan kullin avulla en tuossa ajassa (tai välttämättä missään) tulisi. Mutta jos tunnelma olisi kohdillaan niin ehkä.
Mikä ihmeen pakkomielle, on jollakin saada nainen orgasmiin sen pelkän kullin avulla?
Eikö riitä se klitoris, siinähän melkein 2 kertaa enemmän tuntoaistia kuin kalussa? Mikä ihme jotain miestä riivaa, itsetunnon puutekko?
Kokeilaan tänään saunan jälkeen, jos rouva suostuu? Pistän kännykän kello hälyttämään.
Saako nuolla rouvan pillua ekaksi vai ihan kylmiltään pitää panna?
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen pakkomielle, on jollakin saada nainen orgasmiin sen pelkän kullin avulla?
Eikö riitä se klitoris, siinähän melkein 2 kertaa enemmän tuntoaistia kuin kalussa? Mikä ihme jotain miestä riivaa, itsetunnon puutekko?
Kostuuko sun pillu omien viestien peukutuksesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kostuuko sun pillu omien viestien peukutuksesta?
Ei se kostuu kun mies sivelee liukkaria ihanasti vulvaan, ja hitaasti hitaasti likuuttaa sormiaan välillä klitoriksella, välillä suuaukolla...niin taidokkaasti etten pysty edes sanomaan.
Ja kun samalla hyväilen kullia, joka hiljalleen paisuu koko komeuteensa, sillä komea se onkin, en juuri voi välttää himoa häneen. Ihan pikkuisen kestän, kun mies sitten nostaa jalan lonkkansa yli. ja alkaa työntää sisään. Silloin otan lonkasta kiinni. ja pyydän kovempaa panoa. useimmiten, sillä en kestä kauan kun haluan, ikävä kyllä.
Mies sormeilee klitorista kaiken aikaa, samalla kun lisää kalulla tahtia. Usein , en kestä kuin muutamat työnnöt kun laukean aivan jörkyttävällä tavalla. Huudan tai josku olen niin yli, etten saa henkeäkään.
Mieheni yleensä laukeaa sitten kiroillen tai karjahdellen, sekin tuntuu upealle!
Usein ollaan sitten hetki sisäkkäin. Rakkaus on ihana asia, näin vanhanakin, tai no vanha ja vanha, liitto pitkä kuitenkin, myös pahoinakin hetkinä.
Mä ehdin kyllä kymmenessä minuutissa tulla useita kertoja, mutta dildoksi en miestä halua., vaan haluan hänen osallistuvan seksiin.
Vierailija kirjoitti:
Kokeilaan tänään saunan jälkeen, jos rouva suostuu? Pistän kännykän kello hälyttämään.
Saako nuolla rouvan pillua ekaksi vai ihan kylmiltään pitää panna?
Sain nuolla ekaksi ja sitten ei muuta kuin rouva ratsailla ja kello käymään, rouvalta tulee helposti nuolemisen jälkeen, jatkettiin takaapäin tyylillä, kello soi ennen lopettamista.
Pystyn helpostikin saamaan parikin orgasmia. Ensimmäisen saatuani seuraavat tulevat tosi helposti.