Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö nuoret nahkasormikkaita jotenkin mummomaisina vai...?

Vierailija
07.06.2023 |

Aiemmin keväällä ehdotin 13v tytölle, että ostetaanko hänelle jo tuollaiset naisten nahkasormikkaat ja halusi silloin ne ja ostettiin, ihan laadukkaat ja kalliit, sellaiset ihan pelkistetyt mustat perussormikkaat. Mutta ei se käyttänyt kuin muutaman kerran. Viileänä kevätjuhla-aamuna ehdotin, että voisi juhlavaatteiden kanssa laittaa ne. Laittoi, mutta pian ne "unohtui" taskuun.

Ja ei siis mikään pakko ole niitä käyttää tietenkään, mutta mielestäni niistä tykkäsi silloin, kun ostettiin ja soviteltiin ja muutaman kerran sitten käytti alkuun.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö noin vanhalta voisi suoraan kysyä, että miksi et käytä vaikka itse halusit ne, ja että rupeatko käyttämääm syksyllä vai laitetaanko vaatekeräykseen?

Vierailija
42/47 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vähän tuhlausta ostaa kalliita nahkakäsineitä jos jää vain juhlakäyttöön. Hillityn väriset ehjät neulesormikkaat sopivat lapsen juhlavaatteiden kanssa kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on tottunut käyttämään lapasia, ei nahkasormikas välttämättä ole ollenkaan niin mukavat pitää kädessä. Ja käytössähän ne vähän mukautuu niin, että voi vähän ajan päästä istua paremmin. Mä tekisin niin, että kun kesän jälkeen hanskoja taas tarvitaan, muistuttaisin ystävällisesi silloin tällöin, että sullahan on ne nahkasormikkaat. Tai voisi kehua, että tuon takin kanssa ne sopii hyvin tai vastaavaa.

Vierailija
44/47 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä sopii paremmin vähän isommalle vasta. Lukiolaisena meidän tyttö sai ekat nahkasormikkaat.

Pienemmillä lapsilla pakkaskeleleillä lämminvuoriset nahkakintaat on hyvät, mutta näitä ohuita nahkasormikkaita en kovin pienille hankkisi. Just lukioikäiselle tai ysiluokkalaiselle ehkä.

Vierailija
45/47 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli aikoinaan ihan toisinpäin. Pitkään ruinasin, että saisin, mutta äiti ei suostunut ostamaan kuin vasta yläasteella.

Vierailija
46/47 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi äiti painostaa pukeutumaan aikuismaisesti, kun 13 vuotias ei ole vielä lähellekään aikuinen? Lapaset on sopivat tuossa iässä

Vierailija
47/47 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi äiti painostaa pukeutumaan aikuismaisesti, kun 13 vuotias ei ole vielä lähellekään aikuinen? Lapaset on sopivat tuossa iässä

Koska aloittaja ei ole äiti, vaan lapsista ja nuorista seksuaalisesti kiinnostunut nahkahanskafetisisti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan