Miksihän mä en saa kysyä täällä mieltäni askarruttavia kysymyksiä?
Oon laitosnuori ja kärsinyt bulimiasta ja sen jälkeen anoreksiasta. T. Alma
Kommentit (6)
Siis kielletäänkö kysyminen laitoksessa jossa olet vai poistaako palstan modet kysymyksesi?
Jos laitoksessa kielletään niin ymmärrän kun täällä kirjoittajat ovat hyvin sekalaista sakkia. Voit saada hyviä mutta myös todella vääriä ja vahingollisia vastauksia kysymyksiisi.
Jos modet poistaa niin kannattaa lukea palstan säännöt. Siis jos kyselet palstan sääntöjen tai lakien vastaisia asioita niin ne poistetaan.
Mihin aihealueeseen haluaisit tehdä kysymyksiä
Vierailija kirjoitti:
Siis kielletäänkö kysyminen laitoksessa jossa olet vai poistaako palstan modet kysymyksesi?
Kyllä laitoksessa sai kysyä mutta aina ei saanu vastausta. Nyt asun omassa kämpässä. Täällä palstalla poistavat minun kysymykset. Ajattelin että täällä on äiti-ihmisiä jotka voisivat vastata mun kysymyksiin. t. Alma
Tämä palsta on ihan hullu paikka. Modet poistavat kaikki oikeat asiat, täällä saa jauhaa vain kaikkea tyhjäpäistä mikä edistää illuminaattien uutta maailmanjärjestystä.
Suvaitsevat hyväksyvät vain niitä kysymyksiä jotka ovat heidän ideologiaansa edistäviä. Erilaisia näkemyksiä ei saa esittää.