Kiroan sen päivän, kun löysin tuon jäätelön.
Nimittäin Valion purkin Unelma Suklaata, n.6,5€/prk.
Aivan törkeän herkullista, ja suklaista😋 menisi kevyesti vaikka 2prk/vkossa ja purkista riittää 3 syöntikertaan, jos hillitsen himoani, muuten vain kahteen.
Luoja kuinka hyvää😍😋
Kommentit (21)
Mulla sama 3kaverin kahvijäätelön kanssa
Miksei tuota voi syödä vaikka purkin päivässä? Päivittäinen tupakka-aski maksaa enemmän.
K-supermarketeissa tarjous Creamyt 3 kympillä. Nyt just Brysselin kinuskikeksi menossa 😋
Mä syön kyllä purkin kerralla, jos syön. En ole tuota maistanut, koska ajatuksena pelkkä suklaajäätelö kuulostaa tylsältä, tykkään monimutkaisemmista mauista.
Käy vaa'assa, syö joka päivä niin paljo kuin jaksat, kerro sitten syksyllä paljonko lihoit.
Mä olen löytänyt laktoosittoman pienen jäätelöpuikon (vanilja eskimo), energiaa alle 100 kaloria ja sillä kyllä saa silloin tällöin ilmenevät jäätelöhalut tyydytettyä
Vierailija kirjoitti:
Mä syön kyllä purkin kerralla, jos syön. En ole tuota maistanut, koska ajatuksena pelkkä suklaajäätelö kuulostaa tylsältä, tykkään monimutkaisemmista mauista.
Ei menisi purkkia kerrallaan itsellä, mutta puolet ainakin. Tämä ei ole tylsää, ihania suklaasattumia ja paljon
Ap
Vierailija kirjoitti:
Viimevkolla ostin kys tekijöiden lakritsajädepurkin ja se on kyllä hyvää myös.
Prismassa oli 3prk/10€ B&J-jädet, mutta eipä oikein maistukaan enää ne, ei edes cookie dough.
Ap
Valion Jäätelöfabriikin jäätelöt ovat kyllä hyviä. Parempia kuin Pingviinijäätelöt olivat edes Valion aikaan.
Syön jäätelöä vain kesällä. Tähän mennessä olen syönyt kolme.
Vierailija kirjoitti:
En söisi niiden jäätelöä, vaikka maksettaisiin. YÖK!!!!!
Onko se vadelmajogurtti minkä makuista? Entä Pätkis? Siis Valion purkeista.
Purkki. Raparperi-vadelma. Jotain kaurahituja seassa. Sattumaostos, satumainen löytö. Ei ällö, vaan sopiva suuhun. Suosittelen! Noi purkit vaan on kauheen kalliita, yli 5e.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En söisi niiden jäätelöä, vaikka maksettaisiin. YÖK!!!!!
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Miksei tuota voi syödä vaikka purkin päivässä? Päivittäinen tupakka-aski maksaa enemmän.
No olisko vaikka kalorit ja oma terveys. Jäätelössä aikalailla nollakaloreita
Fazerin Suffeli-jätskiä ei voi syödä muuten kuin koko purkin kerrallaan.
Kiinnostelisi tietää noiden muiden makujen anti, siis nuo Valion purkit vai onko niitä vain 3 eli tuo Unelma suklaa, minttu ja en muista sitä kolmatta, minttu ei ollut kaksinen vaikka minttusuklaasta pidönkin, mutta entäpä se kolmas??!
Ap
Jäätelö on kyllä niin hyvää :') Lopetin kokonaan sen ostamisen, kun en osaa hillitä itseäni sen kanssa.
Mutta, nyt tekee taas mieli.. Onneksi edes hinta pistää miettimään kahdesti..