Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, nautitko panetuksen tunteesta itsessään?

Vierailija
06.06.2023 |

Jos taukoa on takana vaikkapa muutamasta päivästä viikkoon, niin osaatko nauttia siitä tunteesta kun varastot tuntuu täydeltä vai onko ajatuksena vain, että mitä nopeammin saisi siemensyöksyn tuon tunteen keventämiseksi, niin sen parempi?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuma ketju, ihanat miehet. Aaah, miten ihana ajatella halukkaita kiimaisia miehiä. Tosi miehekäs ajatus.

N36

Aah, täällä on N26 ajattelemassa spermaan tukehtuvia nuorien uroiden kivespallukoita. Saisipa ottaa niitä useammin kämmenelle ja peukaloa vasten lypsää tavarat kohti siemenjohtimia ja eturauhasta. Juuri kun on laukeamassa, kunnon läpy pallukoille ja mies lattialle sikiöasentoon.

Haluisitko jutella esim. Kik:ssä lisää tästä? M38

Vierailija
42/47 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harri Moision sanoin; ei kannata tuhlata hyvää hornya huonoon käteenvetoon

Itse nautin siitä tunteesta silloin kun tiedän että varmasti tulen saaman, esimerkiksi puolison menkkojen jälkeen. Koska meillä seksirytmi on säännöllinen, niin osaan varautua siihen. Olen vähentänyt omaa masturbointiani rajusti sen jälkeen kun huomasin että se alkoi vaikuttamaan negatiivisesti haluihini. Nykyään 1-3 kertaa kuukauden aikana oman käden kautta

Kun tiedän että kohta taas saa, alan niinsanotusti keräämään sitä "kiimapääomaa" tehden itse lähes hulluksi

Ja ai että kun sen tunteen pääsee purkamaan, olen aivan eläimellisissä kiimassa. Suutelen, nuolen, kiusoittelen, tunnen oloni 200% itsevarmaksi. Vielä mielellään erityisen pitkä esileikki naiselleni, koska haluan nauttia tuosta hyvänolontunteesta niin pitkään kuin se on mahdollista 

Joten joo voin kyllä vastata että nautin panetuksen tunteesta, mutta vielä enemmän sen purkamisesta

M32

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos taukoa on takana vaikkapa muutamasta päivästä viikkoon, niin osaatko nauttia siitä tunteesta kun varastot tuntuu täydeltä ..."

Yllättävän ovela miehensättiminen wanharouva Tyhjäpäältä, hän oli terävämmässä kunnossa tuolloin 2,5 vuotta sitten kun nykyään.

Minä en nauti laukeamisen puutteesta koska teen käsityötä kerran joka päivä, paitsi yhtenä päivä viikossa kun peuhaan ilokaunottaren kanssa.

Vierailija
44/47 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pikku kiimassa mieli on virkeämpi ja mies aikaansaavampi, kunhan ei kuitenkaan liian pitkään joudu olla ilman! 2viikkoa itellä ihan max "kuivaa kautta" 

Vierailija
45/47 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkupanetus se on elämän suola... 

Vierailija
46/47 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkään aikaan en ole nauttinut mistään seksiin liittyvästä tunteesta. Kun tietää, että niitä ei pääse toteuttamaan ja kun tietää, että omat ominaisuudet ovat sellaiset, että ei voi itselle eikä toiselle tuottaa nautintoa niin parempi olisi vain vaikka joku lääke, jolla pääsisi kaikesta seksitunteesta eroon.

Vierailija
47/47 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain silloin jos tiedän että lähiaikoina pääsen kiiman vaimooni purkamaan. Jos taas erossa vaimosta ja tiedän että lähipäivinä emme pääse puuhiin niin turhauttaa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi