Miten pääsette eroon pulputtajasta, joka jatkaa puhumista, vaikka hänelle sanoo että "Mun pitää nyt mennä"?
Siis aloittaa vain taas uuden jutun?
Neuvoja kaivataan.
Kommentit (14)
Anna pulputtaa, jos todellakin sanot et sun pitää mennä ja menet.
Napakka toteamus vaan, että "nyt mun on mentävä, moro" ja lähdet pois.
Revit ensin vaatteet päältäsi, sitten heittäydyt maahan ja alat sätkiä.
Muista huutaa aina välillä: "Iäää, shub-niggurath, iäää! "
Mikähän siinä muuten on, että osa ihmisistä ei pysty sanomaan puhelinmyyjälle: "Kiitos ei ja hei!" ja yksinkertaisesti katkaise puhelua?
Mun mies on välillä just tollanen. Juttua vaan tulee, eikä oikein ymmärrä lopettaa. :D
Toimisin vastaavien kanssa kuten aikaisemmat ovat neuvoneet - lähdet vaan.
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Tiedän kyllä että maanisimmat pulputtajat eivät reagoi edes siihen että toinen häipyy tilanteesta, mutta anna sen jäädä vaan siihten itsekseen pulppuamaan. Mun eräs vanha tuttuni on tällainen ja tosiaan jatkoi oman äänensä kuuntelua, vaikka ehdin käydä suihkussa, ripustaa pyykit, puhua omia puheluitani ja ties mitä... Hän vain höpisi taustalla, puli puli... Emme juuri enää ole tekemisissä mm. juuri tämän kiusallisen tavan vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on välillä just tollanen. Juttua vaan tulee, eikä oikein ymmärrä lopettaa. :D
Toimisin vastaavien kanssa kuten aikaisemmat ovat neuvoneet - lähdet vaan.
Omalle miehelle sen voi varmaan tehdäkin, mutta vieraamman kanssa tuntuu vähän tylyltä lähtee vaan pois. Kun semmosiin kunnon pulputtajiin törmää aika harvoin, niin ei osaa oikein suhtautua.
PalstaTrolli kirjoitti:
Revit ensin vaatteet päältäsi, sitten heittäydyt maahan ja alat sätkiä.
Muista huutaa aina välillä: "Iäää, shub-niggurath, iäää! "
Mikähän siinä muuten on, että osa ihmisistä ei pysty sanomaan puhelinmyyjälle: "Kiitos ei ja hei!" ja yksinkertaisesti katkaise puhelua?
Ei niille mitään tarvitse sanoa, katkaisee vaan puhelun.
Vedä käkättimeen kunnolla niin loppuu vähäksi aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Tiedän kyllä että maanisimmat pulputtajat eivät reagoi edes siihen että toinen häipyy tilanteesta, mutta anna sen jäädä vaan siihten itsekseen pulppuamaan. Mun eräs vanha tuttuni on tällainen ja tosiaan jatkoi oman äänensä kuuntelua, vaikka ehdin käydä suihkussa, ripustaa pyykit, puhua omia puheluitani ja ties mitä... Hän vain höpisi taustalla, puli puli... Emme juuri enää ole tekemisissä mm. juuri tämän kiusallisen tavan vuoksi.
Tuo on kyllä paha.
Töissä oli tällainen tarinalinko, jolta tuli juttua jutun perään. Ekana päivänä kuuntelin kohteliaasti kun kuvittelin, että se juttu joskus loppuu, mutta toisena tajusin jo sanoa, että nyt pitää tehdä töitä, ja lähdin vain pois.
Hän vaikutti tottuneen siihen, että hänet jätetään yksin pölisemään. Sitä kai tapahtui useita kertoja päivässä. Ei ole muuta keinoa, jos pelkkä sanominen ei riitä.
Mikä siinä on niin vaikeaa?
Täytyykö mielistellä kaikkia höpöttäjiä.
Lähdet ja jätät sen siihen pulputtelemaan ja monologisoimaan.
Lähdet vaan meneen, ehkä tajuaa, ehkä ei.