Mistä johtuu että kerrostaloasunnossa on kamalasti sokeritoukkia ja joka paikassa?
Silloin tällöin törmään yhteen vessassa, vaatehuoneesta olen löytänyt kuolleita lasten lelujen seasta, ja tänään kun pakkasin (ollaan onneksi muuttamassa) noita vanhoja kulhoja laatikoihin keittiön kaapista niin siellä oli yhdessä kulhossa kaksi niitä, toinen vielä eli ja toisessa kulhossakin oli yksi. Juomalaseistakin jopa olen niitä löytänyt...
Vituttaa nuo vuokra-akat kun ne on niin saatanan pataluhia hoitamaan tällaisia asioita, ryyppää ja rällää vaan.
Kommentit (2)
... ja naapureilta, vaikka te myrkyttäsitte- lasten kanssa ei voi oikein käyttää kuin vaarattomia(=luomu) myrkkyjä( Luontokauppa myy mm. seetriöljyä ja -palikoita).
Onko teillä muovimattoa kylpyhuoneessa esim- siellä ne muhii...
PS: Naapuriltakin pitää myrkyttää- esim. lomien aikana, kun olette itse poissa se onnistuu. Kaupungilla on hygieniavastaavia- ottakaa yhteyttä!(ympäristö- ja terveysvirasto tai kaupungin infonumero ainakin neuvoo).
Sama ongelma on varmasti naapureillannekin. Kaikki asunnot tulisi myrkyttää (Baygon hyvä) samaan aikaan ja tehdä kosteusmittaukset.