Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tää käytäntö ok?

Vierailija
06.12.2006 |

Synttäribileis, vieraat maksavat ruokailun, saunominen ja kahvit tarjotaan tietenkin ja saunajuoma. Tila vuokrattu, ja siellä ei mahdollista tuoda omia juomia ja ruokia. Eli mikäli haluaa kupitella enempi voipi sit itse maksaa juomisensa ja jos haluaa ruokailla niin sen saa itse maksaa. (Ruokailu alle 10e).....Meneekö mielestäsi oikein? Porukka tuttua ja hyvin epäviralliset kemut.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en haluaisi tarjottavien puolesta kaivaa kuvetta. Minusta kutsuja hoitaa kulut ja kutsuttu tuo lahjan.

Vierailija
2/8 |
06.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti se että esim häissä baari on maksullinen mutta että sankari haluaisi rahaa tarjoiluista niin yli menee. Ehei fittu, ihan ihme pelleilyä. Jos olet rahaton niin pidä matalamman profiilin bileet himassa. Turha yrittää laittaa vieraita kustantamaan sun juhlia.

Kotibileisiin voi kaverit tuoda vaikka sitten omia juomiaan, kunhan edes kuoharit tarjoot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei varsinaisesti bileistä (sori, käytin väärää sanaa). Porukka miespuolista, ja tässä koottu ihmiset vaan yhteen vuosien tauon jälkeen. Kaikki tuntevat toisensa, itse juhlakalu ei tiedä tästä mitään vaan on yllätys...

Vierailija
4/8 |
06.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
5/8 |
06.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi nyt sitten muuttaa ihan tyystin kuviota. Kun sankari ei itse tiedä tästä mitään ja sinä olet järjestämässä näitä juhlia niin sitten on ymmärrettävää että keräätte porukalla varat illan järjestämiseen.

Vierailija
6/8 |
06.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoin kuin esim pottareissa.

Vierailija
7/8 |
06.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat lahja päivänsankarille. Alkuperäisessä viestissä annoit mielestäni aivan eri käsityksen.

Vierailija
8/8 |
06.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajatellut tarkemmin miten asian muotoilin...Täytyypä tarkempi olla:(

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme