Yritätkö pääosin löytää keskustelukumppanisi sanomisesta aukkoja
ja epäloogisuuksia? Esim jos sanoo syöneensä kalaa+perunaa lounaaksi mutta myöhemmin käy ilmi että joi myös vettä, sinä tartut tähän kiinni hähää olet tyhmä.
Kommentit (9)
Tunnistan tyypin, enkä pysty olemaan tuollaisen kanssa tekemisissä. Muutamakin tuttavuussuhde katkennut tähän. Isälleni ei myöskään voi nykyään sanoa enää oikein mitään. Joka asiasta hän kaivaa, ihan yhdestä sanastakin jotain mihin tarttuu ja aloittaa vänkäämisen. Omassakin lapsessa on vähän samaa, mutta hän sentään ymmärtää kun häneltä kysyy miksi vänkäät, ja lopettaa sen kun hänelle sanoo että älä jaksa jankata, tuo on rasittavaa enkä jaksa puhua jos et lopeta.
Eräs exkaveri käänsi kaiken aina päinvastoin mitä joku muu sanoi, ja esitti "todisteina" netsitä lukemiaan juttuja, joiden lähsettä ei muistanut ollenkaan, mutta joku maailman guru sen aina oli sanonut :D
Täysin sietämätön ihmistyyppi. Kerran olen jopa lyönyt tuollaiselta nenän poskelle. Rupesi, raukka, pillittämään ja nyyhkyttämään 😅
Vierailija kirjoitti:
Täysin sietämätön ihmistyyppi. Kerran olen jopa lyönyt tuollaiselta nenän poskelle. Rupesi, raukka, pillittämään ja nyyhkyttämään 😅
No toi ei oo okei. Jos sanat loppuu kesken niin sitten poistut. Et vedä turpaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No toi ei oo okei. Jos sanat loppuu kesken niin sitten poistut. Et vedä turpaan.
Eivät sanat mitenkään kesken loppuneet. Päätin kuitenkin tirvaista, jotta siltä toiselta loppuisi kälätys. Hyvin toimi 👌🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät sanat mitenkään kesken loppuneet. Päätin kuitenkin tirvaista, jotta siltä toiselta loppuisi kälätys. Hyvin toimi 👌🏻
Onko vastaava käytös sinun piireissäsi Ok tai jopa ihailtavaa
Tuollaiset keskustelijat on maailman raivostuttavimpia. Normaalikeskustelun tarkoitus on ylläpitää hyviä sosiaalisia suhteita, eikä sairas valtapeli. Poliittinen debatti tms. on erikseen.
En.