Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä, joka tulet etuajassa kutsuvierastilaisuuksiin

Vierailija
05.06.2023 |

tai oikeastaan minne vain, mihin on kutsuttu tiettyyn aikaan, ole kiltti äläkä enää tee niin.

En puhu nyt viidestä minuutista tai edes kymmenestä, vaan tunnista, puolesta tunnista, tai enemmästäkin.

Minulla on valmistelut yleensä ihan hyvässä vaiheessa, ja niinä viimeisinä hetkinä haluan huokaista, pyyhkiä kasvot ja meikata, ehkä tehdä jonkin pikku homman, tai joskus syödä vähän, kun en ennen ole ehtinyt. Viet minun hetken rauhani!

Minulla on ystävä, joka tulee aina reilusti etuajassa. Olen alkanut vastata rehellisesti, että olen torkuilla, kun heräsin varhain, mutta ovi on auki. Tai jättää lukematta viestin, jossa ilmoittaa, että hei olenkin nyt jo junassa ja tulen 45 min ennen kuin on sovittu. Torkkukerralla hän taisi tajuta, että kyse on minun omasta ajastani, ei siitä etten pitäisi hänestä. Vähemmän kivan ihmisen kanssa olisin lakannut jo kutsumasta.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöskään mihinkään työtapamiseen ei pidä mennä etuajalla. Usein rakennusalan suunnittelutoimistoon pölähtää omakotirakentaja 45min etuajassa sovitusta "kun olin jo tässä kulmilla". Sitten vaikeana istuu eteisessä odottamassa, kun suunnittelijalla on toinen kokous menossa ja pitää odottaa se oma sovittu tapaamisaika. Pahimmat alkaa vielä vänkäämään, että eikö voi joku muu sitten tulla hänen kanssaan palaveeraamaan, jos sovittu on muualla kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi