Miksi niin monen miehen alapää ei ole mintissä?
Eli löytyy kauheita puskia ja pallitkin jätetty ajamatta. En voi kuin ihmetellä ja neuvoa näitä onnettomia ymmärtämään, mistä nykyaikainen nainen tykkää.
Kommentit (31)
porvoosta päivää! En kritisoi pätkääkään naisen karvoista paitsi jos on tuuheat viikset.
Kyllä se eukko pystyy nuolemaan ja imemään karvaisiakin vehkeitä, ei ole mun ongelma.
Kuinkas monen miehen vehkeitä olet nähnyt ja missä ajassa? Huolestuttavaa...
Miksi niin monet jättää karvat värjäämättä, olisi paljon piristävämpää nähdä siniset karvat ainaisten harmaanmustien sijaan.
Minulla on alapää siistitty ja semiseisokki.
T. Hopeakettu
Vierailija kirjoitti:
Miksi niin monet jättää karvat värjäämättä, olisi paljon piristävämpää nähdä siniset karvat ainaisten harmaanmustien sijaan.
Käärijänvihreät ois kivat. Siinä mättään keskellä sitten huojuisi se vaaleanpunainen camping-makkara 😂
Vaimo tässä taas joku päivä toivoi puskaa. Tykkään kyllä itse enemmän olostani hyvin lyhyeksi siistittynä, joten taidan kuitenkin pitäytyä siinä.
Näyttää niinPaljon! pienemmältä jos ajelee ne.
Siinä syytä: olla koskematta tavaroihin. (Sama myös yksilahkeisille!)
Vaimoni on toivonut kunnon puskaa. On kuulemma kiva nuoleskella ja imeskellä karvoja.
Miksi ihan väkisin miehillekin halutaan tuottaa ulkonäköpaineet joista naiset ovat kärsineet viimeiset sata vuotta
Brassisokerointi on erinomainen keksintö, pallit ja kulli tuntuvat todella mukavilta kun ei ole karvoja häiritsemässä!
Jos kundin jalat ovat karvaiset edes jonkin verran ja pallit ja penis ajettu paljaaksi, kundi alustomana on hassun näköinen :)
Arvostan kyllä todella korkealle,että mieheni ajelee alapäästään karvat. Saman toki teen itsekin,pientä kiitorataa lukuunottamatta. Miehen karvaton intiimialue näyttää ihan hiton hyvälle,vaikka muualla ihan normi karvoitus.
Lopeta ap niin monien miesten kanssa touhuaminen. Se ei ole hyväksi kenellekään.
jos nainen ei huu ori ja käyttää vain yhtä miestä jolla ei ole myöskään muita kuin tämä yksi huu oo raamaton niin taatusti kelpaa molemmille nylkemättömät alapäätkin
Mun lähimmässä kaveripiirissä, 6 kollia tällä hetkellä, arvostetaan miehen luonnollista karvaisuutta eikä mitään kalkkunoita. Piiriimme päästäkseen on pärsekarvoitus oltava 4,5 asteikolla 1-5.
OT, mut en voi sietää tuota sanontatapaa, että jokin on mintissä. Tulee WT-vibat.
Miksikattelet miesten alapäitä?