Mies tuhosi mielenterveyteni
Taustalla vuosia henkistä väkivaltaa, raskausaikana alkanut pettäminen, valehtelu, kaksoiselämää elänyt kuukausia josta kiinni jäätyään muuttui väkivaltaiseksi
Lapsi yhteisestä toiveesta, en voi ymmärtää miksi teki niin kuin teki
Nyt ei suostu eroon haukkuu hulluksi ja huonoksi äidiksi vaikka itsekin myöntää aiheuttaneensa itse tilanteen
Miksi ei suostu eroamaan kun perhe ei ollut minkään arvoinen?
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huhhuh. Onneksi olen lapseton sinkku. Voin nauttia rauhassa iltateetä ja lukea näitä kauhutarinoita.
Olet VANHAPIIKAVELA johon yksikään mies ei ole kärttyisän luonteen ja kamalan ulkonäön takia ikinä koskenut.
Onneksi!
"Hieno" provo vastauksineen. Kaikki uppoaa mammoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap oletko sä ihan dille kun et tajua että ero on ilmoitusasia. Sekun vuokraat oman kämpän ja muutat veks, ei siihen eroon mitään miehen lupaa tarvita.
Kas kun parisuhde päättyy tasan sillä hetkellä kun pariskunnan toinen osapuoli päättää että tää oli tässä.Ap on dille kun sillä on oma asunto josta mies ei pyydettäessä poistu
Vaihdattaa lukot sillä välin, kun mies on töissä tai poissa kotoa muuten. Sillä hän siitä pääsee, jos ei loisija muuten tajua lähteä. Ja tee nyt hemmetissä rikosilmoitus, jos se on sinuun käsiksi käynyt.
Nainen syyllistyy rikokseen jos tekee tuon.
Sori tyttönen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap oletko sä ihan dille kun et tajua että ero on ilmoitusasia. Sekun vuokraat oman kämpän ja muutat veks, ei siihen eroon mitään miehen lupaa tarvita.
Kas kun parisuhde päättyy tasan sillä hetkellä kun pariskunnan toinen osapuoli päättää että tää oli tässä.Ap on dille kun sillä on oma asunto josta mies ei pyydettäessä poistu
Vaihdattaa lukot sillä välin, kun mies on töissä tai poissa kotoa muuten. Sillä hän siitä pääsee, jos ei loisija muuten tajua lähteä. Ja tee nyt hemmetissä rikosilmoitus, jos se on sinuun käsiksi käynyt.
Ei se oo töissä ja tulee läpi ovista muutenkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset naiset ne osaa tuon uhriutumisen ja miesten syyttämisen.
Mies on onnellisin sinkkuna. M28
Kannattaa etsiä joku muu kuin feministimaan akka.
Totta. Tuo miesviha suominaisissa on sairasta. M28
Mä olen keski-ikäinen ja tällaista ei ennen ollut. Ihan viime aikoina on naisten asenne muuttunut ihan avoimen vihamieliseksi suomalaisia miehiä kohtaan. Sen tunnistaa sellaisesta halveksuvasta katseesta vastaantullessa. Ja hitto jos erehdyt tekemisiin ne vihaa ihan oikeasti. Ihme juttu sinänsä. Ei kaikki naiset mutta ainakin Hesassa suurin osa.
Tämä.
Kysyin eräältä yli 40 -vuotiaalta naiselta, että miksi te naiset ette koskaan osoita arvostavanne suomalaisia miehiä. Hän tokaisi, että kyllä me naiset arvostetaan teitä miehiä. Kysyin miksi ette sitten koskaan osoita sitä mitenkään tai ääneen mainitse sitä. Hän jäi siinä kohtaa hiljaiseksi...
Ilmeisesti naiset pitävät miehiä ja meidän turvaamaamme hyvinvointiyhteiskuntaa jo niin itsestään selvyytenä, että kuvitellaan sen jatkuvan loputtomiin ilman meitäkin.
Kuule jos just sulle ei ole arvostusta osoitettu niin et ole sellaista ansainnut.
Sinä yleistät saamaasi kohtelua koskemaan kaikkia Suomen miehiä.
Suomi täynnä miehiä joille arvostus näytetään. Jos sulle ei ole näytetty niin se ei tarkoita että sama koskisi kaikkia miehiä.
Sä et ole mikään luojan lahja Suomen naisille. Sä tuskin olet koskaan tehnyt mitään naisen eteen vaan tulet tänne vinkumaan ja ratsastamaan toisten miesten saavutuksilla.
Mä näytän arvostukseni miestäni kohtaan mm.huollattamalla hänen autonsa, hoitamalla muitakin hänen asioitaan ja kertomalle päivittäin että rakastan, koska hän on se arvoinen.
Niinpä hän ei olekaan täällä purkamassa turhautumiaan nimettömiin naisiin.
Ensinnäkin kiitos sille, joka yritit poistattaa ensimmäisenä viestini, onneksi se jäi lainaukseen mukaan. :>
Toisekseen, en kuvittele mitään vaan tiedän useiden ystävieni kokemuksesta myös tuon saman. Nämä teidän naisten arvostuksen osoitukset ovat pelkää satua ja kuvitelmaa, tosielämässä niitä ei tapahdu tai jos tapahtuu niin vain kourallinen naisia tekee niin.
Vaihda maisemaa, joku päivä vaan lähdet, uusi elämä odottaa =) tsemppiä !
Itse sinä olet itsesi tuhonnut, kun olet tuollaiseen suhteeseen jäänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset naiset ne osaa tuon uhriutumisen ja miesten syyttämisen.
Mies on onnellisin sinkkuna. M28
Kannattaa etsiä joku muu kuin feministimaan akka.
Totta. Tuo miesviha suominaisissa on sairasta. M28
Mä olen keski-ikäinen ja tällaista ei ennen ollut. Ihan viime aikoina on naisten asenne muuttunut ihan avoimen vihamieliseksi suomalaisia miehiä kohtaan. Sen tunnistaa sellaisesta halveksuvasta katseesta vastaantullessa. Ja hitto jos erehdyt tekemisiin ne vihaa ihan oikeasti. Ihme juttu sinänsä. Ei kaikki naiset mutta ainakin Hesassa suurin osa.
Tämä.
Kysyin eräältä yli 40 -vuotiaalta naiselta, että miksi te naiset ette koskaan osoita arvostavanne suomalaisia miehiä. Hän tokaisi, että kyllä me naiset arvostetaan teitä miehiä. Kysyin miksi ette sitten koskaan osoita sitä mitenkään tai ääneen mainitse sitä. Hän jäi siinä kohtaa hiljaiseksi...
Ilmeisesti naiset pitävät miehiä ja meidän turvaamaamme hyvinvointiyhteiskuntaa jo niin itsestään selvyytenä, että kuvitellaan sen jatkuvan loputtomiin ilman meitäkin.
Kuule jos just sulle ei ole arvostusta osoitettu niin et ole sellaista ansainnut.
Sinä yleistät saamaasi kohtelua koskemaan kaikkia Suomen miehiä.
Suomi täynnä miehiä joille arvostus näytetään. Jos sulle ei ole näytetty niin se ei tarkoita että sama koskisi kaikkia miehiä.
Sä et ole mikään luojan lahja Suomen naisille. Sä tuskin olet koskaan tehnyt mitään naisen eteen vaan tulet tänne vinkumaan ja ratsastamaan toisten miesten saavutuksilla.
Mä näytän arvostukseni miestäni kohtaan mm.huollattamalla hänen autonsa, hoitamalla muitakin hänen asioitaan ja kertomalle päivittäin että rakastan, koska hän on se arvoinen.
Niinpä hän ei olekaan täällä purkamassa turhautumiaan nimettömiin naisiin.Ensinnäkin kiitos sille, joka yritit poistattaa ensimmäisenä viestini, onneksi se jäi lainaukseen mukaan. :>
Toisekseen, en kuvittele mitään vaan tiedän useiden ystävieni kokemuksesta myös tuon saman. Nämä teidän naisten arvostuksen osoitukset ovat pelkää satua ja kuvitelmaa, tosielämässä niitä ei tapahdu tai jos tapahtuu niin vain kourallinen naisia tekee niin.
Olen arvostanut, olen ollut uskollinen ja toteuttanut toiveet miksi mikään ei riitä ja näin teki en voi ymmärtää
Sain jätettyä alkoholistimiehen vihdoin kun elämääni astui maailman ihanin ja luotettavin herrasmies. Kohteli kuin prinsessaa. Tulin aina ensin ja olin korviani myöten rakastunut. Emme koskaan asuneet yhdessä, mutta hän käytännössä asui minun ja lasteni kanssa. Lapset eivät käyneet isällään, sillä isä heidät hylkäsi eron myötä. Meni 10 vuotta ja ihmettelin, miksi voin niin huonosti henkisesti, että halusin kuolla. Jokin asia oli kalvanut alusta asti suhteessamme - jostain syystä hoin itselleni, että mieheni on maailman luotettavin, mutta silti samaan aikaan en luottanutkaan. Romahdukseni jälkeen päätin selvittää, mistä huono oloni johtuu ja selvisihän se - miehellä oli ollut suhteemme aikana toistakymmentä naista, joita oli vienyt myös ystäviensä ja vanhempiensa luo kun itse olin ollut estynyt. Seminaarimatkat olikin tehty naisten kanssa ja sieltä lähetelty minulle rakkausviestejä ilmeisesti huonon omantunnon takia. Voiko noin toimijalla olla edes omaatuntoa?
Minkälainen ihminen tekee toiselle näin?
Vierailija kirjoitti:
"Hieno" provo vastauksineen. Kaikki uppoaa mammoihin.
Nykyisin tehdään parempia trolleja. Hauska katella miten trolli uppoaa kuin vanhaan naiseen :D
Vierailija kirjoitti:
Sain jätettyä alkoholistimiehen vihdoin kun elämääni astui maailman ihanin ja luotettavin herrasmies. Kohteli kuin prinsessaa. Tulin aina ensin ja olin korviani myöten rakastunut. Emme koskaan asuneet yhdessä, mutta hän käytännössä asui minun ja lasteni kanssa. Lapset eivät käyneet isällään, sillä isä heidät hylkäsi eron myötä. Meni 10 vuotta ja ihmettelin, miksi voin niin huonosti henkisesti, että halusin kuolla. Jokin asia oli kalvanut alusta asti suhteessamme - jostain syystä hoin itselleni, että mieheni on maailman luotettavin, mutta silti samaan aikaan en luottanutkaan. Romahdukseni jälkeen päätin selvittää, mistä huono oloni johtuu ja selvisihän se - miehellä oli ollut suhteemme aikana toistakymmentä naista, joita oli vienyt myös ystäviensä ja vanhempiensa luo kun itse olin ollut estynyt. Seminaarimatkat olikin tehty naisten kanssa ja sieltä lähetelty minulle rakkausviestejä ilmeisesti huonon omantunnon takia. Voiko noin toimijalla olla
Sellainen sosiopaatti auervaara tekee noin.
Vierailija kirjoitti:
Luuletteko että tiesin mihin lähdin? Osasi näytellä pirun hyvin ja kyllä olin hölmö!
Silleen jännämiestä näytteli hän. Ja kiltti ei kelvannut.
Lähisuhde väkivalta ei onneksi mene enää sovitteluun. Eiköhän media saa näistä paljon mässäiltävää, hyvä niin. Väärintekijöiden naamat julkisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain jätettyä alkoholistimiehen vihdoin kun elämääni astui maailman ihanin ja luotettavin herrasmies. Kohteli kuin prinsessaa. Tulin aina ensin ja olin korviani myöten rakastunut. Emme koskaan asuneet yhdessä, mutta hän käytännössä asui minun ja lasteni kanssa. Lapset eivät käyneet isällään, sillä isä heidät hylkäsi eron myötä. Meni 10 vuotta ja ihmettelin, miksi voin niin huonosti henkisesti, että halusin kuolla. Jokin asia oli kalvanut alusta asti suhteessamme - jostain syystä hoin itselleni, että mieheni on maailman luotettavin, mutta silti samaan aikaan en luottanutkaan. Romahdukseni jälkeen päätin selvittää, mistä huono oloni johtuu ja selvisihän se - miehellä oli ollut suhteemme aikana toistakymmentä naista, joita oli vienyt myös ystäviensä ja vanhempiensa luo kun itse olin ollut estynyt. Seminaarimatkat olikin tehty naisten kanssa ja sieltä lähetelty minulle rakkausviestejä ilmeisesti
Eikö sosiopaatti ole lähinnä murhanhimoinen? Sanoisin, että äärimmäisen huonolla itsetunnolla varustettu ihminen tekee tuollaista. On kuitenkin ollut kanssasi pitkään, mutta samaan aikaan etsinyt hyväksyntää myös muualta. Ei ole uskonut riittävänsä ja pelännyt koko ajan, että sinä jätät hänet. Joku trauma takana tai muuten kotoa saanut sairaalloisen vääristyneen parisuhdemallin. Miespuolinen ystäväni on tuollainen ja säälin häntä. Hän on oikeasti mukava, mutta tekee todella outoja juttuja puolisonsa selän takana ja paniikissa peittelee niitä kertomalla valheita toisensa perään.
Eropaperit vetämään ja vaihdata lukot, kun ukko on töissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä kuulla. Voit hakea eroa myös yksin, et tarvitse miehen suostumusta siihen. Oletko miettinyt että lähtisit lapsesi kanssa jonkun ystäväsi luokse, tai vaikka turvakotiin, kunnes saisit oman asunnon?
Asunto on minun.
Hanki häätö kun olet laittanut eron vireille
Hanki ero vireille ja jos mies koskee sinuun, tee rikosilmoitus, saat asunnostasi pois häädöllä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se oo töissä ja tulee läpi ovista muutenkin
Poiisit paikalle jos jotain tekee ja häätö