Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyn päivisin 40 km pyörälenkillä

Työtön mies
04.06.2023 |

Aamulla lähden kalaan nostamaan verkot ja veneelleni on 10 km yhteen suuntaan joten siitä tulee 20 km lenkki. Illalla menen laskemaan verkot joten tulee toiset 20 km lenkki. Viikossa tulee aika paljon poljettua fillarilla. Äsken kävin tosiaan laskemassa verkot mereen joten toivottavasti niissä on ahvenia aamulla. Tänä aamuna sain 10 kpl ahvenia.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Good for you.

Vierailija
2/8 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsepä en jaksais. Urheilu on per c:stä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko olet paistanut ja syönyt ahvenet?  Nekin on hyviä vaikka mun lempikala on silakka.

Vierailija
4/8 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko olet paistanut ja syönyt ahvenet?  Nekin on hyviä vaikka mun lempikala on silakka.

Söin minä perjantain ahvenia. Tänään en vaan pisti fileeksi ja vakuumi pakettiin. Kerään pakastimeen 10 kg fileitä ja sitten myyn ne.

Vierailija
5/8 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa että joku jaksaa liikkua tänä aikana. Hieno homma 🏃

Vierailija
6/8 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömien pitää polkea tyhjillä kumeilla, eikä työttömien veneessä ei saa olla tappia.

Vierailija
7/8 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiskoille työttömille liikuntaa pitäisi järkätä. Muuten tukia pitää vähentää. Monet vaan makoilee kotona ja vetää tupakkia päivät pitkät ja kunto huono.

Vierailija
8/8 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitti:

Laiskoille työttömille liikuntaa pitäisi järkätä. Muuten tukia pitää vähentää. Monet vaan makoilee kotona ja vetää tupakkia päivät pitkät ja kunto huono.

Just äsken imuroin ja siivosin kaappeja. Harrastan rivitanssia kerran viikossa, enkä ole eläissäni tupakoinut. Tv.58v.työtön nainen. P.S: enkä edes ryyppää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi