Negatiivinen, riitaa haastava mies
Miten itse toimisitte tällaisissa tilanteissa?
Olen ollut töissä koko viikonlopun ja aika uupunut siitä syystä. Mies oli toivonut apua eräässä hommassa vielä tänään, mutta sanoin että en jaksa lähteä auttamaan häntä, kun kotona on vielä siivottavaakin, pyykkiä jne jotka pitää tänään hoitaa. Nuorin lapsistamme oli kovasti odottanut että pääsee myös mukaan, mutta mies ei kuulemma voi ottaa häntä jos en minä
lähde. Lapsi sitten surkeana alahuuli väpättäen vääntää itkua, kun on odottanut tätä juttua, niin mies sitten siihen vaan lähes huutaa ja kiukuttelee lapselle, että et nyt pääse mukaan, kun ei äiti suostu lähtemään!
Mua ärsyttää kun mies tekee kaikesta jotenkin sellaista ikävää ja vaikeaa aina. Tämäkin oltais voitu selkeämmin sopia aiemmin tai sitten nyt oltais suosiolla voitu sopia uusi ajankohta, lapsikin olisi hyvin saattanut siihen tyytyä tai sitten mies olisi voinut lasta lohduttaa jollain tavalla, mutta ei edes tule mieleen, vaan aikuinen mies kiukuttelee pikkulapselle??
Kommentit (21)
Tuollaisesta miehestä erosin lopulta. Tuskinpa ainoa kerta tuota käytöstä häneltä ja voin luvata, että ei tule muuttumaan.
Tästä saa käsityksen, että sinä ap olit jo sopinut meneväsi miehen avuksi.
Vierailija kirjoitti:
Jätä ne pyykit pesemättä ja siivoamatta ja tee kuten olitte sopineet, on lapsetkin tyytyväisempiä ja mies.
Sepä se, kun ei oltu sovittu varsinaisesti mitään. Mies ei ollut vaivautunut kysymään sopiiko minulle tämä juttu/jaksanko varmasti työpäivän jälkeen. T. Ap
Vierailija kirjoitti:
En ollut kieltäytynyt etukäteen, mutta en ollut myöskään luvannut. Puhuttiin kyllä aiemmin että asia pitäisi hoitaa, mutta jätin asian auki. T. Ap
Vaikka olisi sovittu, niin aina ei jaksa. Ei se lapsen syy ainakaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ollut kieltäytynyt etukäteen, mutta en ollut myöskään luvannut. Puhuttiin kyllä aiemmin että asia pitäisi hoitaa, mutta jätin asian auki. T. Ap
No miehesi luuli, että asia oltiin sovittu, koska et ollut kieltäynyt. Sinä taas luulit, että kun et sano kyllä, tämä ei ole sovittu. Teillä on kommunikaatio-ongelmia molemmilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miehesi luuli, että asia oltiin sovittu, koska et ollut kieltäynyt. Sinä taas luulit, että kun et sano kyllä, tämä ei ole sovittu. Teillä on kommunikaatio-ongelmia molemmilla.
Ehkä. Mutta mies ei itsekään jaksa töiden jälkeen lähteä mihinkään ylimääräisiin hommiin, silti olettaa että minä jaksan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä. Mutta mies ei itsekään jaksa töiden jälkeen lähteä mihinkään ylimääräisiin hommiin, silti olettaa että minä jaksan?
Lisäksi mies ei edes kysynyt minulta suoraan etukäteen lähdenkö mukaan. Kun tämä tosiaan on se ongelma. Mies aina olettaa asioita, ei kysy, ei osaa sopia, olettaa vaan. T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kerrotko nyt mikä tämä miehen asia on, niin tiedetään vertailukohta. Että oliko pyykit yms. oikeasti tärkeämpi asia hoitaa vai ei.
Sopikaa, että mies sitten siivoskelee sopivasti työmäärän tasoittamiseksi?
Lapsen takia sinun kuuluu nyt lähteä jos suinkin vaan kykenet. Jotkut hommat on sellaisia että niitä vaikea tehdä jos kukaan ei vahdi lasta.
Anna mä arvaan ap. Mies on siellä rakentamassa teille taloa. Ja kun mies tarvitsee apua, niin et mene. Kiittämätön olet.
Vierailija kirjoitti:
Etkö itse kykene edes noin alkeellisia johtopäätöksiä tekemään ilman pastalaisten apua?
Kuinka avuttomia paskoja suomalaiset naiset oikein ovat??
Mitä ovat pastalaiset? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Meillä ainakin saa sanoa jos ei jaksakaan. Jopa silloin kun asia on etukäteen sovittu. Eikä kumpikaan ala sen takia riehua vaan sovitaan uusi aika.
Miksi sinun edes piti lähteä mukaan? Miksi mies ei voinut hoitaa asiaa ja ottaa silti lasta mukaan? Olisit saanut olla rauhassa hetken.
Vaihda miestä. Joku kiltti ja kunnollinen mies olis pessyt pyykit ja hoitanut kotityöt niin olisit voinut tehdä muita juttuja töitten jälkeen.
Miksei mies ollut hoitanut pyykkiä sun muita sinun viikonlopputöiden aikana, niin olisit ehkä jaksanutkin lähteä juttuun mukaan?
Iltapäivän miesvihaketju tulilla, kaikki angstiset miesvihaajat kokoontuvat lietsomaan eroa.
Jätä ne pyykit pesemättä ja siivoamatta ja tee kuten olitte sopineet, on lapsetkin tyytyväisempiä ja mies.