Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin tuoda pianonsoittotaitojani esille.

Vierailija
03.06.2023 |

Olen 16-vuotias ja soittanut jo 8-vuotta pianoa. Olen mielestäni hyvä siinä ja saan aina koulun juhlissa kehuja, miten erinomaisesti soitan. Haluaisin soittaa enemmänkin tuon tapaisissa tapahtumissa ja tuoda esille soittoani. Miten? Mistä alottaisin?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katusoittajana. Pitää olla kevyt kosketinsoitin ja akkutoiminen styrkkari/kaiutin.

Vierailija
2/5 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot tutuille ja laitat johonkin ilmoituksen, että esiinnyt pianistina juhlissa ym.

Tee selväksi, millaista ohjelmistoa esität. Jos olet hyvä, voit pyytää asiallisen korvauksen. Ihan alkuun ehkä soittaisit ilmaiseksi, jos ei vielä kokemusta ole paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene musiikkiopistoon niin saat esiintyä niiden järjestämissä konserteissa.

Vierailija
4/5 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysele vaikka jostain vanhainkodista, saisitko tulla soittamaan. Keikkapalkat ei varmaan suuria ole, mutta saisit kokemusta.

Vierailija
5/5 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Videoalustat. "Pitkät videot" ja lyhyet videot. Ja joku internetsivu vai somesivu? Pitääkö kappaleen esitykseen kysyä luvat jos esittää julkisesti, ettei tule sakkoja. Vai itse tehty kappale. Mutta älä lähde kaikkiin ehdotuksiin mukaan, mitä se voi tuoda tullessaan, tukeudu vanhempiin aina tms. Ulkomailla huijareita, jopa ihmiskauppiaita ja täälläkin voi olla kaikenlaisia ehdotuksen tekijöitä, kaikkialla ei kannata esiintyä. Aina aikuinen mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä