Tähän pinoon kaikki karmeat tarinat anopeista! :)
Kommentit (12)
enkä halua parjata tai haukkua sinua, mutta oletko varma että muut vieraat kutsuttiin yksi kerrallaan nimeltä? meilläpäin (ja teillä voi olla eri tavat, en minä sillä) kutsutaan pöytään vaan yleisesti, " no niin, tulkaas syömään kun on vielä lämmintä!" tms.
tosin pyytäisin kyllä erikseen pöytään jos huomaisin jonkun jääneen pois.
Nykyään ei olla edes tekemisissä anopin kanssa, ja hyvä niin.
enkä itse ollut niin tuttu heidän kanssaan että olisin kehdannut ilman kutsua tulla syömään. Mieheni oli viemässä osaa vieraista kotiin niin olin ihan yksin...
pitääkö teillä olla hoitopöytä, ei vaan silloin ennenvanhaan ollut, no mutta miksi teillä ei ole molemmille sukuluolille sopivia vaatteita? (tiedettiin kumpi tulee, ei vain uskonut)
Pitääkö sitä ostaa noin paljon vaippoja kerralla?
ompas teillä pölyä täällä kotona, ( kotona synnytyksen jälkeen ehtunyt olla pari päivää)
Tiskaatko sinä oikeasti harjalla, pitää käyttää sientä
Ihanaa kun anoppi tulee kylään, aina pitää jostain valittaa...
Viimeksi siitä kuinka voi mennä käymään kampaajalla ja tyttö 5kk on isänsä kanssa.. :D voi jospa anoppi tietäisi, että tyttö on ollut myös hoidossa toisella mummollaan :D
miehensä vanhempien kanssa. HALOO!!!!!!!!!!!!
Niinkuin sanoin, emme olleet niin tuttuja, vasta pari kertaa tavanneet, ja olisin kyllä odottanut kutsua, aika outoa sekin että minun annetaan istuskella yksin olohuoneessa. Ketään ei siis yleisesti kutsuttu, mutta minä emäntänä olisin kyllä kutsunut miniän tai kenen tahansa muun vieraqan, ellei tämä tule ilman kutsua... Arvasin että tästä tulee porua.. :)
Meillä oli mieheni kanssa riita jonka anoppi sattui kuulemaan. Mieheni totesi että minun olisi hyvä lähteä vanhempieni luokse johon anoppi totesi että nii-in hyvä se olisi. Huom. meille oli 1-vuotias tytär ja asumme kaikki samassa suuressa talossa siis meidän perhe sekä anoppi.
Kerron nyt yhden jutun. Lapseni oli kolmevuotias ja siellä hoidossa, oli ollut ilmeisesti väsynyt koska he olivat olleet koko päivän menossa. Lapsi oli kitissyt, ja anoppi sanoin että, " otin sitä korvasta kiinni, kun mä en tykkää että kitistään, päiväkin oli ollut niin kiva" . En pidä siitä että lapseeni käydään käsiksi tai mitenkään satutetaan.
Vanhemman lapsen uhkasi heittää seinään ja kysyi multa, " miten kehtaat liikkua ton lapsen kanssa, kun se on niin ruma" ? Suutuspäissään sanoi sen mutta siinä meni jo aikalailla yli. Onneksi lapseni ei kuullut sitä. Ja oudointa on se että lapsi ei todellakaan edes ole ruma, ja vaikka olisikin niin ei kenellekään äidille noin sanota.
toista lastenlastaan, otti hänet ulkomaanmatkoille ym. Kun erosimme mieheni kanssa ja muutimme toiselle puolelle suomea, lapseni käydessä isänsä luona hän näki mummonsa autossa, mutta tämä ei ollut sanonut hänelle muutakuin " Hei" . Siis todella törkeää ottaen huomioon että niin harvoin näkevätkin!!!!
etkä muutenkaan voi tietää millaista siellä oli... t. 2
Vierailija:
Koko pitkä päivä oli vierähtänyt siellä. Kun tuli ruoka-aika, minua ei kutsuttu ollenkaan syömään. EI, en ole tyypillinen av-mamma enkä siis voinut mennä kutsumatta pöytään, jos jollekin siis tuli mieleen mollata siitä..
Itku kurkussa ja nälkäisenä imetin siis pientä vauvaani olohuoneessa, muiden täyttäes mahaansa keittiös.. :(