Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä paljastui sun väsymyksen ja uupumuksen syyksi?

Vierailija
03.06.2023 |

Saitko siihen apua/hoitoa? Jaksatko taas elää?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin juomaan, akka lähti.

Samalla lähti ahdistus ja masennus ja ylipaino.

Vierailija
2/33 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskenkäynyt rusinakiljun jatkuva litkiminen aiheuttaa minulla välillä tokkuraista väsymystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anemia.

Vierailija
4/33 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työelämä

Vierailija
5/33 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdevuodet.

Vierailija
6/33 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anemia loppuraskaudessa.

Vierailija
7/33 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpirauhasen vajaatoiminta selittää osan ja siihen saan hoitoa, mutta se ei ole auttanut kokonaan.

Vierailija
8/33 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työelämä

Ratkesiko asia jotenkin? Mua vähän pelottaa, että en vaan jaksa työelämää. Työpäivän jälkeen ei ehdi eikä jaksa enää mitään ja nytkin ärsyttää jo että pitää ensi viikolla mennä takaisin.

Vierailija
9/33 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin väsynyt. Lopulta paljastui suusyöpä.

Vierailija
10/33 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin työpaikkaa, jätin huonon parisuhteen, elvytin hiipyneet ystävyyssuhteet, ryhdyin ulkoilemaan ja syömään terveellisemmin. Ensin palasivat yöunet, sitten muu vireystila.

Vierailija
11/33 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain nuorempana burnoutin joka hoidettiin masennuksena. Lihoin hemmetisti lääkityksestä, vaikka söin mielialalääkkeitä vain puolivuotta. Nyt en enää valita ettei käy samoin toiste. Eli apua ei saa oikeasti ennemmin kannattaa puuttua juurisyihin esim. irtisanoutua ajoissa. Rehellisyys on paras lääke, tunnustaa itselleen esim. olen paskassa työpaikassa, ihmissuhteessa, köyhä, loukussa ym. sitten juurisyyt miksi eli omassa tapauksessa opetella sanomaan ei ja tämä ei enää vetele + lakkaa miellyttämästä.

Vierailija
12/33 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpirauhasen vajaatoiminta puhkesi vuosi sitten. Ihmettelin kun mikään määrä unta ei riittänyt, oli apattinen ja aloitekyvytön olo. Nyt lääkityksellä olen alkanut taas heräämään eloon.

Vierailija
13/33 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtisanouduin ja lepäsin ansiosidonnaisella. Löysin osa-aikatyön , joka sopii mulle täydellisesti. Muutin maalle, poistin somet ja kuormittavat ihmissuhteet. Ym..ym.. lopetin ylisuorittamisen!

Vierailija
14/33 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian vähät yöunet. Alle 7 ei riitä.

Vierailija
15/33 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihdoin työpaikkaa, jätin huonon parisuhteen, elvytin hiipyneet ystävyyssuhteet, ryhdyin ulkoilemaan ja syömään terveellisemmin. Ensin palasivat yöunet, sitten muu vireystila.

Good for you. Kaikki ei tuollaisiin muutoksiin pysty vaikka olisi huipputsempparit ja ohjaajat.

Vierailija
16/33 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

You can do it! Believe in yourself! Sydän!

Vierailija
17/33 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennus. Sain lääkityksen ja lähetteen psykoterapiaan. Nyt odotan Kelan päätöstä.

Vierailija
18/33 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krooninen sairaus.

Sitä nyt 10v.

Päätin mennä itse yksityisesti verikokeisiin, kun tajusin mainoksen. Ferritiini ihan nollilla. V^tuttaa, ettei kukaan ole sitä tarkastanut. Nyt sitten sanotaan, että tosiaan, sekin on voinut vaikuttaa.

10v. Siis oikeasti, olen ollut lopen uupunut. Yksikään lääkäri ei ole viitsinyt mainita. Itse olen lähinnä ollut nuupallaan sohvan nurkassa ja kuullut, miten pitää vain yrittää. Masennuslääkkeitä tungettu kyllä, niistä mitään hyötyä ollut.

Vierailija
19/33 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useampien vaivojen summa, niitä ei edes tullut ajatelleeksi, kilpirauhanen, esivaihdevuodet, myoomat. Ensin olin uupumuksen takia saikulla, mutta en jaksanut sitäkään, niin palasin kevennetylle. Sitten pikkuhiljaa tuli esiin näitä vaivoja ja kun niihin sai hoitoa, niin tajusin, että en mä oikesti ollut töistä niin uupunut, että olisi tarvinnut saikulle jäädä.

Vierailija
20/33 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaus. Riittää kun 3 - 9 kk jaksaa elää (kuulemma yleensä menee ohi kolmessa kuukaudessa). Sitten alkaa uudet väsymyksen syyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi