Muita joista tuntui että oma toimintakyky on jotenkin lamaantunut
Ihan hirveän vaikea aloittaa yhtään mitään enkä saa oikein mitään aikaiseksi, vähän sellaista sumua kaiket päivät. Joskus hyvin harvoin iskee sellainen hyvä fiilis ja intoudun siivoamaan ja saan muutenkin paljon aikaiseksi sekä sisäisesti on sellainen energinen ja hyvä olo. Olen yrittänyt miettiä että milloin tuo hyvä olo iskee niin ehkä silloin kun on joku mieluisa juttu mitä odottaa..
Kommentit (6)
Mulla on vaikeaa toiminnanohjauksessa.
Epämieluisiin ja mieluisiin asioihin se ei liity. Mieluiset asiat ovat myös vaikeita aloittaa ja tehdä. Mitään hoitoa en ole saanut.
Vierailija kirjoitti:
Epämieluisiin ja mieluisiin asioihin se ei liity. Mieluiset asiat ovat myös vaikeita aloittaa ja tehdä. Mitään hoitoa en ole saanut.
Tarkoitan että jos on joku mieluisa juttu mitä odottaa, tai joku muukin kuin sinä arvostaa sitä työtä mitä teet, niin se aikaansaa sellaisen tilan missä asioita tapahtuu helposti ja vaivattomasti.
1.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epämieluisiin ja mieluisiin asioihin se ei liity. Mieluiset asiat ovat myös vaikeita aloittaa ja tehdä. Mitään hoitoa en ole saanut.Tarkoitan että jos on joku mieluisa juttu mitä odottaa, tai joku muukin kuin sinä arvostaa sitä työtä mitä teet, niin se aikaansaa sellaisen tilan missä asioita tapahtuu helposti ja vaivattomasti.
1.
Hyvä niin. Kauanko se tila kestää yleensä?
Mä en ole vielä keksinyt mitään mikä poistaisi kyvyttömyyden tehdä asioita. Miellyttävätkin asiat jää odottamaan.
Masentunut en ole.
Siihen mieluisaan juttuun se liittyy. Ihmisen pitää kokea oma toimintansa mielekkääksi mutta myös muiden mielestä. Jos ei ole mitään kunnollista syytä niin mitään ei tapahdu.