En vain tajua noita, jotka harrastavat seksiä kenen tahansa kanssa
Kommentit (17)
Varhainen kiintymyssuhde häiriintynyt.
Vierailija kirjoitti:
Toisilla on kevyempi antilutkasuoja, kuin toisilla naisilla. Skandinavia on yleisesti high asd-aluetta. (High antislut defense)
Entäs miehillä?
En ikinä huolisi miestä, jolla on ollut enemmän kuin 10 kumppania 🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisilla on kevyempi antilutkasuoja, kuin toisilla naisilla. Skandinavia on yleisesti high asd-aluetta. (High antislut defense)
Entäs miehillä?
Nykyään löytyy paljon myös tällaisia moderneja miehiä, jotka kieltäytyvät seksistä, vaikka haluaisivat sitä harrastaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ikinä huolisi naista, jota kiinnostaa menneisyys tulevaisuutta enemmän.
Oma tekninen data:
-seurustelusuhteita 5kpl
-seksipartnereita 50-70kpl(ei ole ilmennyt tarvetta muistella tarkemmin), yhdestäkään ei ole tarvinut maksaa, pakottaa tai lupailla olemattomia. Kaikki ovat tienneet homman juonen.
-nykyinen suhde kestänyt 20v 3kk 13pvä, sinä aikana seksipartnerien määrä pysynyt samana.
Aina ei ole syystä tai toisesta tarvetta seurustelusuhteeseen tai sopivaa tarjontaa ollut, mutta kyllä nuorena seksiä halusi. Ei ollut tindereitä tai paljon muutakaan, mutta kyllä ns. flaksi kävi kun ei puhunut paskaa. Vastuullisesti ehkäisystä on aina huolehdittu eikä ikinä ole ollut tauteja tai tyhjästä ilmestyneitä lapsia.
No, lohdutukseksi sinulle, ei sinun tarvitse minua edes huolia. Ajatuksena edelleen pitää tuo partnerien määrä stabiilina. Tiedostan kuitenkin olevani epäkelpo yksilö ja poistun pihalle häpeämään sitä.
Niin tulevaisuushan se meinaa. Mutta kammottavaa oli juuri kuulla, että pioliso pettänyt vain muutama vuosi häistä, oikein suunnitellusti, ja vielä bestmänisä ja yhden häävieraan katsellessa ja kuunnellessa.
Tuli vasta seuraavana päivänä kotiin. Ja siis tunnusti vasta nyt vuosien kuluttua.
Tähän asti väittänytrakastavansa minua hulluna....ja siltä se on näyttänytkin.
Nyt on niin murskattu olo ettei mitään rajaa. Voin hyvin huonosti, enkä edees tiedä selviydynkö.
Asian tekee vaikeaksi se että yhä rakastan, muutehan se ei tuntuiskaan.
Joo,ymmärrän kans ap:n pointin,ei tulis mieleenkään ottaa osaa johonki gang bang-seksibileisiin, joissa on osallisena ties mitä Timoja ja Perttejä, Pirjo- ja Anita-vaimoineen🤢 Sit pitäis olla jotenki eroottisesti latautunu tunnelma tilaisuudessa,kun he nussii ristiin siell ja houkuttelee mukaan kimppakivaan🤮
Vierailija kirjoitti:
Joo,ymmärrän kans ap:n pointin,ei tulis mieleenkään ottaa osaa johonki gang bang-seksibileisiin, joissa on osallisena ties mitä Timoja ja Perttejä, Pirjo- ja Anita-vaimoineen🤢 Sit pitäis olla jotenki eroottisesti latautunu tunnelma tilaisuudessa,kun he nussii ristiin siell ja houkuttelee mukaan kimppakivaan🤮
Siihen nähden että asia ei tulisi mieleenkään olet yrittänyt hahmottaa siitä jonkinlaisen kuultokuvan ja luoda narratiivin.
Turhaa, sanon minä. Keskity elämässäsi asioihin joista nautit :)
M48, guru
AP ei osaa erottaa seksiä romanttisesta suhtesta.
Vähän kuin hierojan kosketus ja rakkaan silittely, kumpikin tekee hyvää.
Mä en ymmärrä ihmisiä, jotka edes pohtivat tällaista asiaa. Seksi lienee maailman luonnollisin asia pissaamisen ja kakkimisen ohella, joten miksi sitä pitäisi jotenkin rajoittaa. Se lisäksimtuntuu paremmalta molemmista osapuolista kuin nui em, joten minä ainakin meinaan jatkaa Tinder ja yhden illan juttujen harrastamista.
Teininä kun hormoonit hyrräs ja saanti oli heikkoo niin oli valmis panemaan vaikka hampaatonta mummoa. Kunhan siitä kukaan ei olis tiennyt. Sanonta että nirsot nussii vähemmän pitänee ainakin osittain paikkaansa. Tähän ikään asti on ton pimpin kanssa tullut tehtyä tuttavuutta niin ei olis enään niinkään sama kenen kanssa panis.
Vierailija kirjoitti:
Niin tulevaisuushan se meinaa. Mutta kammottavaa oli juuri kuulla, että pioliso pettänyt vain muutama vuosi häistä, oikein suunnitellusti, ja vielä bestmänisä ja yhden häävieraan katsellessa ja kuunnellessa.
Tuli vasta seuraavana päivänä kotiin. Ja siis tunnusti vasta nyt vuosien kuluttua.
Tähän asti väittänytrakastavansa minua hulluna....ja siltä se on näyttänytkin.
Nyt on niin murskattu olo ettei mitään rajaa. Voin hyvin huonosti, enkä edees tiedä selviydynkö.
Asian tekee vaikeaksi se että yhä rakastan, muutehan se ei tuntuiskaan.
Oliko toi avautuminen mieheltäsi joku kosto vai miksi meni avautumisella pilaamaan elämäsi? Vai oliko vaan niin tyhmä, vai eikö välitä että satutti. Jos vaimoni olisi käynyt vieraissa ja pitäisi sen itsellään, niin minulle ihan ok. Mutta jos avautuisi ja pilaisi luottamukseni, niin suuttuisin tosissani. Syystä, etten oli käynyt koskaan vieraissa ja jos olisin, niin olisin kärsinyt huonosta omastatunnosta itsekseni. Niiin paljon rakastan vaimoani, etten ikimaailmassa pilaisi hänen elämäänsä ja luottamustaan. Kaveri sanoi aikoinaan hyvin, sitä mitä ei sielu tiedä, sitä ei sydän sure.
En itse tuomitse jos suojautumisesta ja oikeista tarkoitusperistä ollaan yhdessä selvillä.
Eihän se, että harrastaa irtoseksiä tai seksisuhteita tarkoita että tekee sitä kenen tahansa randomin kanssa.
Harva sitä suoraan hyppää sänkyyn edes vähän tutustumatta. Ja kyllähän siitä kumppanista tulee seksuaalisesti viehättyä. Eli pitää herättää panetusta kansankielellä. Plussaa on jos seksityylit ja mieltymykset osuu yhteen. Mut se yleensä selviää oikeasti vasta kokeilemalla.
Minulla on ollut kyllä useampia "suhteita" jossa pääosassa oli "vain" seksuaalinen nautinto molemmin puolin ennen kuin tapasin nyk mieheni.
Sanoisin että yli 90% näistä seksijutuista oli hyviä tai erittäin hyviä. Joitain kertoja muistelee edelleen välillä lämmöllä. Sain todella hyvää kokemusta omasta seksuaalisuudesta myös ja siitä mistä pidän tai en pidä. En vaihtaisi niitä pois vaikka kyse saattoikin olla vain seksistä. Sen toteuttaminen on kuitenkin iso osa ihmisenä olemista ja se on vahva vietti.
Mitä väliä sillä on mitä reittiä sen ihmisen on tavannut?
Vierailija kirjoitti:
Entä huolisitko miehen, joka valehtelee että hänellä on ollut alle 10 kumppania?
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä sillä on mitä reittiä sen ihmisen on tavannut?
Itselleni sillä on suuri merkitys, jopa niin suuri että tapaan ainoastaan oman seksipositiivisen yhteisön jäseniä, jotka tuntevat pelikirjan.
Saat sitten harrastaa mun kanssa myöhemmin.