Ysiluokkalaisen pojan käytösnumero?
Millaisia käytösnumeroita teidän teinit sai? Meillä 7, ongelmia ei ole ollut ja erikseen parikin opettajaa sanonut että poika on erittäin kohtelias aina ja ystävällinen. Siihen nähden 7 tuntuu huonolle numerolle.
Onko jollain käytös 10?
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen vaan tuota seiskaa, kotona hän on hyvin käyttäytyvä nuori mies. Wilmassa ollut tämän kevään aikana 3 huomautusta puhelimen käytöstä ja yksi myöhästyminen. Tarkistin juuri. Mitään muuta negatiivista ei ole ollut, plussia kylläkin. Kai ne 4 megaa sitten oikeuttavat tuollaiseen käytösnumeroon.
Nuori nyt käyttäytyy aivan eri tavalla kotona kuin koulussa kavereidensa keskuudessa, se on varmaa. Eikä opeta nyt jaksa jokaisesta asiasta laittaa merkintää Wilmaan, joten voihan olla että niitä sanomistilanteita on ollut enemmänkin. Jokatapauksessa seiska yläkoulussa on ihan hyvä.
Ihmettelen sitäkin ettei niillä plussilla mitä on saanut ihan joka kouluviikko ei ole mitään painoarvoa näköjään.
Minun mielestä ne plussat ovat lähinnä tsemppikertoimia itse oppilaalle, että edistyy hyvin. Jos tuo käytösnumero nyt risoo sua niin kamalasti, niin toki voit kysyä sen numeron perusteita halutessasi? Ettei tarvitse pitää montaa vuotta jälkipeliä yllä. Mitä mieltä lapsi itse on numerostaan? Se kait on merkityksellisempi asia. Jos asia vaivaa häntäkin, niin hän voi perusteita tiedustella.
Kolme merkintää luvattomasta puhelimen käytöstä tunnilla lopputulemana on tuo 7 käytösarvosana. Koulun järjestyssääntöjä on nuori rikkonut.