Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mulla oikeus tuntea mustasukkaisuutta miehestä josta tulossa ero?

Violetta
03.06.2023 |

Asumme siis vielä saman katon alla ja varmaan asutaan vielä ainakin kesän ajan. Mies haluaa erota, mä en. Pelkään miehen löytävän uuden naisen pian ja olen mustasukkainen. Olen miehelle jotakin sanonutkin, mutta yritän hillitä itseni.

Rakastan miestä ja mua raastaa ajatus, että emme ole enää yhdessä ja että mitä jos mies tapaa jonkun toisen.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä teit, että hän haluaa eron?

Vierailija
2/36 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei omiin tunteisiin tarvitse kysellä oikeuksia. Vähän marttyyrasenteelta kuulostaa tuo. "Anteeksi kun olen olemassa, anteeksi anteeksi."

Yritä puhua asiallisesti miehen kanssa, että tiedät onko päätös jo varma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä rakasta ketään, edes itseäsi. Sairaalloinen takertuminen ja mustasukkaisuus ovat merkki erittäin heikosta itseluottamuksesta ja narsistista käytöstä.

Rakkaus ei ole pakko. Pakotettu rakkaus karkaa kuin elohopea nyrkkiin puristetusta kourasta. Ja siksi miehesi varmaan onkin lähdössä. Sinä kuristat hänet läheisriippuvuudella.

Hän on jo ratkaisunsa tehnyt. Jos oikeasti rakastat, kunnioitat hänen päätöstään.

Vierailija
4/36 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteita saa olla ja tulla. Tärkeintä on, ettet lähde toimimaan niiden pohjalta, tai ettet ainakaan yritä saada muita toimimaan omien tunteidesi pohjalta. Kaikkea hyvää jatkoon ja toivottavasti eksäsi rakastuu vielä ennen juhannusta.

Vierailija
5/36 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on lähdössä naisensa päävikojen takia. Hae apua tohon sairaanloiseen kontrolointiin.

Vierailija
6/36 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei omiin tunteisiin tarvitse kysellä oikeuksia. Vähän marttyyrasenteelta kuulostaa tuo. "Anteeksi kun olen olemassa, anteeksi anteeksi."

Ap on henkisesti sairas. Kukaan terve ihminen ei koe tarvetta kahlita toista ihmistä.

Vierailija
7/36 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vikaa on molemmissa. 

Vierailija
8/36 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Violetta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vikaa on molemmissa. 

Paitsi että mies oli tällä kertaa viisaampi

Vierailija
9/36 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein kun mies haluaa erota, on hänellä jo uusi nainen kiikarissa.

Vierailija
10/36 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sinä rakasta ketään, edes itseäsi. Sairaalloinen takertuminen ja mustasukkaisuus ovat merkki erittäin heikosta itseluottamuksesta ja narsistista käytöstä.

Rakkaus ei ole pakko. Pakotettu rakkaus karkaa kuin elohopea nyrkkiin puristetusta kourasta. Ja siksi miehesi varmaan onkin lähdössä. Sinä kuristat hänet läheisriippuvuudella.

Hän on jo ratkaisunsa tehnyt. Jos oikeasti rakastat, kunnioitat hänen päätöstään.

Voi luoja. Kyllä todellakin rakastan. En takerru sairaalloisesti ja ole mustasukkainen jatkuvasti. En ole avioliiton aikana kieltänyt mieheltä esim. työporukan reissuja. Älä oleta tuntemattomasta ihmisestä yhtään mitään lyhyen viestin perusteella. Mä olen aivan hajalla tämän eron vuoksi ja tunteita on laidasta laitaan. SÄ voit pitää typerät oletuksesi omana tietonasi.

En yritä miestä pakottaa yhtään mihinkään. En ole läheisriippuvainen jos en ole tunteeton kuten sä ja ero on vain olankohautus.

Vierailija
11/36 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sulla on oikeus, mutta toisella ei ole velvollisuutta helpottaa sun oloa tai muutenkaan tehdä sun tunteiden hyväksi yhtään mitään.

Vierailija
12/36 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä nyt hlvettiä? 😂

Normaaleja tunteita, ne haihtuu kyllä aikanaan. Saman katon alla asuminen vaan pahentaa asiaa.

Vierailija
13/36 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Violetta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vikaa on molemmissa. 

Paitsi että mies oli tällä kertaa viisaampi

Melkoisen huvittavaa, että luulet tietäväsi vaikka mitä vaikka kyse täysin tuntemattomista ihmisistä.

Vierailija
14/36 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä nyt hlvettiä? 😂

Normaaleja tunteita, ne haihtuu kyllä aikanaan. Saman katon alla asuminen vaan pahentaa asiaa.

Joo melkoisen övereita tulkintoja tekee nyt jotkut täysin tuntemattomien ihmisten elämästä. Ero on iso asia ja tämä yhtä tunteiden vuoristorataa nyt. On niin tuore asia vielä.

Oikeasti huvittavaa ja säälittävää, että mun lyhen aloitusviestin perusteella mut leimattiin ties miksi. 

Vierailija
15/36 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai on oikeus omiin tunteisiin, muttei ketään voi pitää väkisin. Pääasia, etteivät nuo tunteet vaikeuta toisen ihmisen elämää. Mitä teet miehellä, joka ei halua olla kanssasi?

Vierailija
16/36 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on henkisesti sairas. Kukaan terve ihminen ei koe tarvetta kahlita toista ihmistä.

Missä mä sanoin kahlitsevani toisen? Näytä se kohta! En ole meidän liitonkaan aikana kahlinnut miestä!

Vierailija
17/36 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että rakastat miestäsi ja et haluaisi erota tuntuu varmaan tosi pahalta. Ymmärrän hyvin tunteesi. Itsekin tulin hylätyksi ja muut vaihdettiin heti toiseen. Minun vikani oli ainoastaan se että halusin ihan normaaleja parisuhteeseen kuuluvia asioita mutta hän ei halunnut kuin ainoastaan tapailusuhdetta. Tämä vaan piti hyväksyä ja se ettei tämä mies ollut arvoiseni, ansaitsen parempaa.

Älä siis syytä itseäsi. Vika ei ole sinussa. Asiat vaan eivät aina mene niin kuin itse haluaisi.

Vierailija
18/36 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Violetta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä nyt hlvettiä? 😂

Joo melkoisen övereita tulkintoja tekee nyt jotkut täysin tuntemattomien ihmisten elämästä. Ero on iso asia ja tämä yhtä tunteiden vuoristorataa nyt. On niin tuore asia vielä.

Oikeasti huvittavaa ja säälittävää, että mun lyhen aloitusviestin perusteella mut leimattiin ties miksi. 

Maailmalla ihmisiltä on lähtenyt henki tollasissa suhteissa. Syystä ollaan huolissaan.

Mustasukkaisuus ja takertuvuus ei ole kummaltakaan sukupuolelta mitenkään tervettä.

Vierailija
19/36 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä hiton marttyyriasenne?!? Nämä on mun tunteita jotka ero ja siitä aiheutuva tuska aiheuttaa. En vedä mitään marttyyrijuttua vaan suren ja olo on iha pjaska.

Kyllä me ollaan puhuttu ja mies on päätöksensä tehnyt. Olisi vain pitänyt puhua aiemmin eikä vasta nyt kun on jo myöhäistä, mutta kun mies ei ole halunnut puhua kunnolla.

Vierailija
20/36 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Violetta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä nyt hlvettiä? 😂

Maailmalla ihmisiltä on lähtenyt henki tollasissa suhteissa. Syystä ollaan huolissaan.

Mustasukkaisuus ja takertuvuus ei ole kummaltakaan sukupuolelta mitenkään tervettä.

Menikö sullakin vähän överiksi? Missä mä kirjoitin, että takerrun mieheen? Ihan kuule oli mies eilenkin tansseissa enkä mä siihen mitään voinut sanoa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi