Varattu mies ihastunut minuun
Haluaa nähdä, kertoo ihastuksesta, kehuu ja pussaa.
Miksi varattu tekee näin? Ilmeisesti ei onnea ole kotona.
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos. Toivottavasti tämä todella on hupia molemmille!
Ap
En ymmärrä naisia jotka ilmaiseksi rupeaa kestitsemään varattuja miehiä. Et oikeasti ole ainoa joka noin tekee. Arvostaako mies maksutonta palvelua? Ei oikeastaan. Ottaa ilon irti ja häipyy joko uuden luo tai henkisesti latistetun vaimonsa tykö.
Meillä on paljon erilaisia periytyviä traumoja ja heikkolaatuisiin ihmissuhteisiin nojaaminen on tyypillinen seuraus niistä. Onnelliset ja omilla jaloillaan seisovat ihmiset eivät näihin tilanteisiin jää, eivätkä ehkä ymmärrä niitä ihmisiä jotka eivät ole yhtä itsenäisiä. Tässäkin kaikki kolme mahdollistavat toisilleen kuvion, joka ei tee ketään onnelliseksi. Surullista.
Et sitten kysy häneltä itseltään?
Mikset kysy?
Miksi kysyt täältä?
Ajatteleeko kaikki varatut miehet samalla tavalla?
Vierailija kirjoitti:
Nautin kun saan huomiota. Itse en ole hänestä romanttisesti enää kiinnostunut. Hänen seura on mukavaa, mutten seksuaalista suhdetta suukkojen lisäksi halua.
Ap
Miksi sitten ihmettelet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nautin kun saan huomiota. Itse en ole hänestä romanttisesti enää kiinnostunut. Hänen seura on mukavaa, mutten seksuaalista suhdetta suukkojen lisäksi halua.
Ap
Miksi sitten ihmettelet?
En kaipaa elämääni draamaa. Haluan vain pitää vähän kivaa hänen kanssa.
Ap
Kiitosta ja jatkakaa. Sain haluamani vastauksen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miksi sitten ihmettelet?
Aloittaja on aivoton blondi joka kaipaa huomiota. Vapaat miehet eivät ole kiinnostuneita hänestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miksi sitten ihmettelet?
Aloittaja on aivoton blondi joka kaipaa huomiota. Vapaat miehet eivät ole kiinnostuneita hänestä.
Tuollaisista naisista on kiinnostunut monikin. Heitä ei vain kiinnosta mikään tai kukaan ns. helppo. Nähty ja koettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miksi sitten ihmettelet?
Tuollaisista naisista on kiinnostunut monikin. Heitä ei vain kiinnosta mikään tai kukaan ns. helppo. Nähty ja koettu.
Miehet on outoja
Naapuriin on muuttanut uusi lapsiperhe. Mies, nainen ja kaksi lasta. Itse olen yh ja etsin vielä unelmieni miestä. Tuo uusi mies on kyllä komea ja pitää lapsista. Minunkin lapseni pitää hänestä. Olemme vitsailleet pihalla. Hän ei tiedä vielä, että pilluni valuu heti, kun ajattelenkin hänen kosketustaan ja miltä hän tuntuu. Mitä hän tekisi kanssani. Eniten toivon, että voisimme joskus elää oikeasti yhdessä. Haluaisin tätä ihanaa miestä niin paljon. Ehkä toiveeni vielä toteutuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miksi sitten ihmettelet?
Miehet on outoja
Narsisteihin ne miehetkin rakastuvat ja jäävät koukkuun.
Vierailija kirjoitti:
Perheenisän kävellessä ohitseni tunsin kuinka käsi käväisi niin ihanan viattomasti etumuksellani, niin hellästi että sen olisi voinut laittaa vahingon piikkiin tai tilan ahtauden mutta kuitenkin niin tarkasti että ei jäänyt epäselväksi mistä oli kyse. Tunsin suorastaan viiltävää kipua jalkovälissäni, niin hyvältä se tuntui :)
Perheenisä törmäsi toiseen perheenisään vanhempainillassa.
Vierailija kirjoitti:
Naapuriin on muuttanut uusi lapsiperhe. Mies, nainen ja kaksi lasta. Itse olen yh ja etsin vielä unelmieni miestä. Tuo uusi mies on kyllä komea ja pitää lapsista. Minunkin lapseni pitää hänestä. Olemme vitsailleet pihalla. Hän ei tiedä vielä, että pilluni valuu heti, kun ajattelenkin hänen kosketustaan ja miltä hän tuntuu. Mitä hän tekisi kanssani. Eniten toivon, että voisimme joskus elää oikeasti yhdessä. Haluaisin tätä ihanaa miestä niin paljon. Ehkä toiveeni vielä toteutuu.
Näin kirjoittaa mies.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on nähty ja koettu. Itse petin vaimoani kun en ollut onnellinen. Lapsien takia pysyin suhteessa.
Lapset olisivat luultavasti onnellisempia jos eroaisitte. Vaistoavat kaunan ja vihan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miksi sitten ihmettelet?
Miehet on outoja
Narsisteihin ne miehetkin rakastuvat ja jäävät koukkuun.
Ja miehet syyttää naisia jännäreihin sekaantumisesta?
Nämä ovat näitä läheisriippuvaisia jotka ottavat jonkun vaan ja sitten suhteen aikana katsellaan uutta huumaa. Tosi kurjaa sille joka ihan tosissaan kuvittelee sen riippuvaisen pysyvän. Se häipyy äkkiä kun löytää uuden uhrinsa johonka ripustautua ja taas jännää uusi suhde.
Olen ystäväni tämmöistä suhteista toiseen surffailua touhua katsellut koko ikäni. Mutta kun alkaa rupsahtamaan niin se ei enää niin helposti onnistukkaan. 60+ valittaa ettei kukaan ole kiinnostunut tai ne jota saisi niin eivät kelpaa sellaiset.
En ymmärrä naisia jotka ilmaiseksi rupeaa kestitsemään varattuja miehiä. Et oikeasti ole ainoa joka noin tekee. Arvostaako mies maksutonta palvelua? Ei oikeastaan. Ottaa ilon irti ja häipyy joko uuden luo tai henkisesti latistetun vaimonsa tykö.