Love Island Suomi Official, kausi 4
Kesä tulee ja näin tekee myös Love island jälleen kerran! Myös uudet sinkut on ny julkistettu.
Sinkkumiehet: Joonas 28v, Samu 27v, Paulus 27v, Niko 25v, Ali 27v
Sinkkunaiset: Tiila 30v, Mona 24v, Josefiina 23v, Isabella 20v, Elviira 24v
Sieltä vielä kuvat ja kattavemma esittelyt:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tassa-ovat-love-island-suomi-sinkut
5.6 alkaa
Kommentit (9593)
Vierailija kirjoitti:
Neljä jaksoa UK-versiota katsottavissa ja nyt jo setvitään onko porukkaan eksynyt gay 😲
https://www.vauva.fi/keskustelu/5208204/love-island-uk-10-kausi
Ah, ihanaa saada juonenkäänteitä!
Tänä vuonna se meni niin että voittajia on Paulus Vantaalta ja Jere Vantaalta. Smagedit ja Ilarit on liian makeilevia pintaliitäjiä. Kansa haluaa nyt taviksia.
Kuin paljon muut katselee nyt osallistujien someja?
Itse en voi olla katselematta instan tarinoita😅
Mielenkiintoista, että Ali ja Ilari on jo samassa paikassa Eemilin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kuin paljon muut katselee nyt osallistujien someja?
Itse en voi olla katselematta instan tarinoita😅
Mielenkiintoista, että Ali ja Ilari on jo samassa paikassa Eemilin kanssa.
Melkein koko ajan haha :D Toivottavasti päivittelevät miten heillä menee :)
Olin team Paulus ja Elviira, mutta olen nyt vähän pettynyt siihen hienoisesti viileään tunnelmaan, joka nyt tuntuu hiipivän parin välille. Harmi, jos näin on!
Jossu ja Niko olisivat ollert viime vuoden voittajien Eelin ja Sallin kaltainen verbaalinen pari, sosiaalisesti taitava ja hiottu kameroiden edessä. Tämän vuoden voittajapari on jotain ihan muuta! Tuntuu, että varsinkin Paulus tulee välttämään julkisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Tänä vuonna se meni niin että voittajia on Paulus Vantaalta ja Jere Vantaalta. Smagedit ja Ilarit on liian makeilevia pintaliitäjiä. Kansa haluaa nyt taviksia.
Eikös se mene Suomen realityissä lähes aina niin? Idolsit, Voicet, BB:t, ym (joissa kansa saa äänestää) voittaa usein sellainen nallekarhumainen, sympaattinen, vaatimaton, naapurinpoika/-mies.
Insta-stooreista:
Jossu on n. 170 cm, Niko on 173 cm. Sonja 168 cm ja Samu 188 cm.
Niko tunsi entuudestaan Elvin ja tiesi Joonaksen, Sonjan, Ilarin ja Neean.
Jossu tunsi/tiesi Sonjan, Sofian, Joonaksen ja Sallamarin.
Sonja tunsi ennalta Elvin ja Joonaksen, sekä tiesi Nikon ja Jossun (eri tahoilta).
Vierailija kirjoitti:
Insta-stooreista:
Jossu on n. 170 cm, Niko on 173 cm. Sonja 168 cm ja Samu 188 cm.
Niko tunsi entuudestaan Elvin ja tiesi Joonaksen, Sonjan, Ilarin ja Neean.
Jossu tunsi/tiesi Sonjan, Sofian, Joonaksen ja Sallamarin.
Sonja tunsi ennalta Elvin ja Joonaksen, sekä tiesi Nikon ja Jossun (eri tahoilta).
Pienet on piirit. Seuraavalle kaudelle voi ottaakin sit näiden sinkkukaverit. Ei tarvi castingin vaivautua..
Paulus tais valitettavasti vaan pelata rahojen puolesta. Ainakin haastattelut vaikutti siltä. Elviira katsoi vielä rakastuneesti, mut Paulis ei kääntänytkään katsetta. Harmi. Toivon, että johtui vain Pauluksen jäyhästä luonteesta, ettei oikein lämmennyt haastatteluille.
Koitin katsella mikroilmeitä vielä kerran, enkä kyllä löytänyt pettymystä Nikon tai Jossun naamasta. En siis usko, että pelasivat.
Vaikka oikeasti tuossa tilanteessa ihan jokaista voisikin harmittaa, kun on 50% mahikset saada raha mutta just meneekin sivu suun. Riippumatta tunteiden asteesta.
Isbe on nähty Ilarin, Alin, Joonaksen, Eemilin ja Pauluksen kanssa, aikamoinen mimmi :)
Kylläpä nuo Elvi ja Paulus näytti hyvinkin viihtyvän yhdessä Elvin synttäreillä, ja oikeinki iloisilta ja onnellisilta näyttivät. Siis somematetiaalin perusteella. Ei kyllä Paulus vaikuttanut siltä, ettei Elvi kiinostais :)
Joo, itsekin katsoin sitä, että näytti paremmalta 😃. Ehkä Paulus ei halunnut hempeillä suorassa lähetyksessä 😃
Kun näen tämän ketjun, huomaan, että olen alkanut itsekin mielessäni lausua sen "laav ailand", ärsyttävästi tarttunut.
Vierailija kirjoitti:
Isbe on nähty Ilarin, Alin, Joonaksen, Eemilin ja Pauluksen kanssa, aikamoinen mimmi :)
Instan mukaan lähes koko LI jengi oli eilen Treella partyilee Elviksen synttäreitä joten epäilemättä siellä on kaikki mimmit ja jäbät nähty viihtyvän toistensa kanssa ;-)
Vierailija kirjoitti:
Kun näen tämän ketjun, huomaan, että olen alkanut itsekin mielessäni lausua sen "laav ailand", ärsyttävästi tarttunut.
Jaa mikä olis oikea muoto?
Miten ihmiset voi olla niin tyhmiä ja olettavat jos toinen ei pussaa ja ei hymyile niin ei tykkää ja ei heistä paria tule. Ihan hyvältä näyttää Elviira ja Pauluksen juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa mikä olis oikea muoto?
Olen aina lausunut sen "lav" ja aion vastakin lausua, en aio lausua "laav".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Instan mukaan lähes koko LI jengi oli eilen Treella partyilee Elviksen synttäreitä joten epäilemättä siellä on kaikki mimmit ja jäbät nähty viihtyvän toistensa kanssa ;-)
Munkin mielestä lähes koko jengi oli siellä instojen mukaan. Maria, Joonas ja Salla-Mari ei mun mielestä kuitenkaan ollut paikalla? Hauskaa näytti olevan, rentoa bailaamista kavereiden kesken Enkä nähnyt insta stooreista kenelläkään mitään uusia tai vanhojen romanssien lämmittelyjä...
Onneksi ei tämä kyseinen kausi näillä asukkailla jatkunut pidempään.