Eräs henkilö sanoi tulevansa kyläilemään 5.6 --- mitä hän tarkoittaa?
Kommentit (49)
5.6 on ihan yhtä helppo ymmärtää (ja enemmän kieliopillisesti oikein) kuin nuo aapeen kolme lyhyttä väliviivaakin.
Vierailija kirjoitti:
Tämäkö oli hauskin juttusi, jonka tälle illalle keksit? Ei mene sullakaan hyvin.
No ei, nämä tälläisten juttujen keksijät ovat yksinäisiä ja hieman katkeroituneita ihmisiä. Ei mitään muuta tällekään iltaa kuin istua itekseen ja juoda halpaa kaljaa. Ja miettiä seuraavaa hassua aloitusta joka ei pienestä (vielä) pöhnästä johtuen oikein meinaa syntyä.
Penalla on tänään näköjään halvat huvit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis viides päivä kesäkuuta, 5.6. Vuotta ei näköjään ilmoittanut.
Miten se käy ilmi tuosta alkuperäisestä viestistä?
APOltava provo mutta luuleeko Ap, että 5.6 voisi mystisesti sisältää vuoden?
En näe siinä päivää tai kuukautta. Miten siinä voisi olla vielä vuosikin? Olen ihan ulalla.
APJokainen normaaliälyinen tajuaa että tuo tarkoittaa 5.6. Vaikka kutosen perässä ei pistettä olekaan. Aamustako asti sä oot miettinyt jouhevaa mukamas nälliä aloitusta tänne? No, pieleen meni.
Enhän voi sinne lisätä itse pistettä. Se olisi puijausta. En voi siis tietää, mitä hän tarkoitti, kun 5.6 sanoi tulevansa.
AP
Ootpa sä hidasälyinen jopa trolliksi. Sulle on jo selitetty mitä tuo tarkoittaa, joten kietaise yksi Karhu tölkki kitusiin ja ala suunnittelemaan lisää teinitason hauskuuksia. Jännityksellä odotamme.
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti ei ihan lähivuosina. Ap vaikuttaa hieman haastavalta ystävältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hä? Luuletko, että perään pitää kirjoittaa vuosi ennenkuin osaat laittaa sen pisteen kutosen perään? Ilmankos ihmiset ei enää osaa kirjoittaa päivämääriä. t: ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En näe siinä päivää tai kuukautta. Miten siinä voisi olla vielä vuosikin? Olen ihan ulalla.
APJokainen normaaliälyinen tajuaa että tuo tarkoittaa 5.6. Vaikka kutosen perässä ei pistettä olekaan. Aamustako asti sä oot miettinyt jouhevaa mukamas nälliä aloitusta tänne? No, pieleen meni.
Enhän voi sinne lisätä itse pistettä. Se olisi puijausta. En voi siis tietää, mitä hän tarkoitti, kun 5.6 sanoi tulevansa.
AP
Kuule Ap, luulen että se toivoo, ettet hoksaakaan sitä. Et sitten huomaa mitään erityistä, kun ei näy eikä kuulu.
Hän on tulossa kyläilemään viides päivä kesäkuuta. Eli kolmen yön päästä.
Älä sure ap, muakin vituttaa kun ihmiset ei osaa kirjoittaa enää. Varsinkin nuorilla tää pvm-ongelma.
Jos se kaveri on ruotsalainen, niin tuo on ihan oikein kirjoitettu. Ruotsalaiset eivät käytä pistettä kuukauden jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Älä sure ap, muakin vituttaa kun ihmiset ei osaa kirjoittaa enää. Varsinkin nuorilla tää pvm-ongelma.
Eihän aloituksessa ollut kirjoittamisesta mitään, ap:n ystävä SANOI.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä ap:n olisi aiheellista surra, eihän se itsekään osaa kirjoittaa oikein. Pilkut on sillä missä sattuu...
Vierailija kirjoitti:
Tästä päivämäärien väärin kirjoittamisesta on tullut varsinainen epidemia viime vuosina, puolet kirjoittaa sen väärin. Eikä ne edes tajua sitä, kuten tästäkin ketjusta huomaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Mutta näköjään omaan lauseeseesi voit lisätä pilkkuja sinne mihin ne kuulu :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Mutta näköjään omaan lauseeseesi voit lisätä pilkkuja sinne mihin ne kuulu :D
...mihin ne eivät kuulu.
Haluatko AP myös Munsalan kansallispuvun?
Vierailija kirjoitti:
Haluatko AP myös Munsalan kansallispuvun?
Ei vaan oli menossa poron taljoja hakemaan.
AP