Kaipuu miehen luo jota en voi koskaan saada...itkettää.Lohduttakaa joku!
Kommentit (28)
Olen varattu.Mies ei.Tapasimme kuin kohtalon johdatuksella tänä kesänä ja hän muutti elämäni ja minä hänen.
Olen varattu.Mies ei.Tapasimme kuin kohtalon johdatuksella tänä kesänä ja hän muutti elämäni ja minä hänen.
ruumillistuma ja niin kaunis sielultaan.
Millainen lapsesi / lastesi elämästä muotoutuisi erolapsina? Olisivatko onnellisia lapsia? Jos ei ole lapsia, niin sitten vaan eroat miehestä ja lähdet koettamaan onneasi uuden ihastuksen kanssa. Ihastuksen, joka laantuu parissa vuodessa viimeistään.
Tiedän vain että tuo mies on sielunkumppanini.Kaikki mistä jutellaan kaikki mistä nauretaan ja kaikki kaikki se on niin sitä mitä haluan ja mitä hän haluaa.
pitkältä ajalta) ja sen jälkeen tuska alkaa himmetä niin ettei enää terävänä tulekaan mieleen, himmeänä harvemmin.
Tiedän mistä puhun. Valitsin myös ihan toisen mielen, en sielunkumppaniani.
Mihin olet toisessa miehessä ihastunut? Se, mikä vetää puoleensa, on jotain mitä et nykyisessä suhteessa saa. Oletko puhunut miehellesi täyttymättömistä toiveistasi, myös sillä tasolla, että mietit eroa?
Mitkä asiat pitävät sinut kiinni nykyisessä suhteessasi? Miten arkielämäsi muuttuisi, jos eroaisit ja aloittaisit uuden suhteen? Mistä joutuisit luopumaan?
Elämä on "ei voi syödä kakkua ja säästää kakkua". Kärsivällisyyttä pähkäillä ja punnita asioita järjen ja sydämen tasolla!
Vaistosi saattaa toki olla oikeassa, mutta aika usein noi sielunkumppanit on lähinnä harhaa. Ne on yleensä ihmisiä, jotka jotenkin vastaa jotain kaipuuta itsessämme ja projisoimme heihin sitten omia toiveitamme. Niinpä pettymys sitten onkin monin verroin suurempi, kun se arki koittaa. Tietty voi olla että olisit onnellisempikin tuon miehen kanssa kuin omasi, mutta ilmeisesti et halua ottaa riskiä ja ottaa asiasta selvää.
pitkältä ajalta) ja sen jälkeen tuska alkaa himmetä niin ettei enää terävänä tulekaan mieleen, himmeänä harvemmin.
Tiedän mistä puhun. Valitsin myös ihan toisen mielen, en sielunkumppaniani.
Yli kymmenen vuoden jälkeenkin voi tuntua vielä pahalta.
Ollut aina, mutta jotenkin heräsin tänä kesänä kun tapasin tämän täysin tuntemattoman miehen.
Hän näki minut ihmisenä,kauniina niin sisäisesti kuin ulkoisesti.
Mitään sänkyjuttuja ei ole tapahtunut jos sitä joku luulee.
Mihin olet toisessa miehessä ihastunut? Se, mikä vetää puoleensa, on jotain mitä et nykyisessä suhteessa saa. Oletko puhunut miehellesi täyttymättömistä toiveistasi, myös sillä tasolla, että mietit eroa?
Mitkä asiat pitävät sinut kiinni nykyisessä suhteessasi? Miten arkielämäsi muuttuisi, jos eroaisit ja aloittaisit uuden suhteen? Mistä joutuisit luopumaan?
Elämä on "ei voi syödä kakkua ja säästää kakkua". Kärsivällisyyttä pähkäillä ja punnita asioita järjen ja sydämen tasolla!
käyt pitkillä lenkeillä ja rannalla itkemässä... Sitten tapaat kivoja kavereita, harrastat kivoja harrastuksia jne. Kyl se siitä sit...
käyt pitkillä lenkeillä ja rannalla itkemässä... Sitten tapaat kivoja kavereita, harrastat kivoja harrastuksia jne. Kyl se siitä sit...
Kaiken lisäksi tuo sielunkumppani on 24 vuotta nuorempi "poikanen". Ikävöin häntä ihan jatkuvasti.
Uskon kuitenkin että tämä menee joskus ohi. Olen luvannut olla uskollinen miehelleni kuolemaan asti. Ja sitä myös olen vaikka se kuinka sieluun sattuisi. Siis siinä määrin kuin pystyn, eli pystyn jättämään "käytännön toteutuksen" pois, vaikka haaveita ja tunteita en voi estää . Uskon että saan kuitenkin loppujen lopuksi tyydytyksen siitä että teen niin kuin on oikein enkä anna halujeni viedä. No, olenkin uskovainen ja uskon saavani palkan taivaassa :) Kaikkea ei tarvi tässä elämässä saada.
kulissit pystyssä.Tosi vanhakantainen.
in pystyn, eli pystyn jättämään "käytännön toteutuksen" pois, vaikka haaveita ja tunteita en voi estää . Uskon että saan kuitenkin loppujen lopuksi tyydytyksen siitä että teen niin kuin on oikein enkä anna halujeni viedä. No, olenkin uskovainen ja uskon saavani palkan taivaassa :) Kaikkea ei tarvi tässä elämässä saada.
[/quote]
Liian myöhäistä olla uskollinen miehellesi, koska olet pettänyt häntä jo henkisellä tasolla. Jos mieheni olisi rakastunut toiseen naiseen, niin en haluaisi jatkaa suhdetta enää. En haluaisi olla rakkaudettomassa suhteessa, ei väliä kumman puolelta rakkaus olisi kuollut.
[/quote]
Kaiken lisäksi tuo sielunkumppani on 24 vuotta nuorempi "poikanen". Ikävöin häntä ihan jatkuvasti.
Uskon kuitenkin että tämä menee joskus ohi. Olen luvannut olla uskollinen miehelleni kuolemaan asti. Ja sitä myös olen vaikka se kuinka sieluun sattuisi. Siis siinä määrin kuin pystyn, eli pystyn jättämään "käytännön toteutuksen" pois, vaikka haaveita ja tunteita en voi estää . Uskon että saan kuitenkin loppujen lopuksi tyydytyksen siitä että teen niin kuin on oikein enkä anna halujeni viedä. No, olenkin uskovainen ja uskon saavani palkan taivaassa :) Kaikkea ei tarvi tässä elämässä saada.
Liian myöhäistä olla uskollinen miehellesi, koska olet pettänyt häntä jo henkisellä tasolla. Jos mieheni olisi rakastunut toiseen naiseen, niin en haluaisi jatkaa suhdetta enää. En haluaisi olla rakkaudettomassa suhteessa, ei väliä kumman puolelta rakkaus olisi kuollut.
Onko varattu?