Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaipuu miehen luo jota en voi koskaan saada...itkettää.Lohduttakaa joku!

Vierailija
28.08.2008 |

.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
28.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elät liitossa jossa mies ei välitä,pitää kulisseja pystyssä,pitää sua väkisin luonaan,minkä voimalla,saanko kysyä?Ehkä riippuvuuden tai jotain muuta.

Lähde pois suhteesta.

Vierailija
22/28 |
28.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken lisäksi tuo sielunkumppani on 24 vuotta nuorempi "poikanen". Ikävöin häntä ihan jatkuvasti.

Uskon kuitenkin että tämä menee joskus ohi. Olen luvannut olla uskollinen miehelleni kuolemaan asti. Ja sitä myös olen vaikka se kuinka sieluun sattuisi. Siis siinä määrin kuin pystyn, eli pystyn jättämään "käytännön toteutuksen" pois, vaikka haaveita ja tunteita en voi estää . Uskon että saan kuitenkin loppujen lopuksi tyydytyksen siitä että teen niin kuin on oikein enkä anna halujeni viedä. No, olenkin uskovainen ja uskon saavani palkan taivaassa :) Kaikkea ei tarvi tässä elämässä saada.

Liian myöhäistä olla uskollinen miehellesi, koska olet pettänyt häntä jo henkisellä tasolla. Jos mieheni olisi rakastunut toiseen naiseen, niin en haluaisi jatkaa suhdetta enää. En haluaisi olla rakkaudettomassa suhteessa, ei väliä kumman puolelta rakkaus olisi kuollut.

Oikea rakkaus ei ole tunteita. En ole koskaan ollut rakastunut mieheeni ja mieheni sen tiesi kun menimme naimisiin. Rakkaus on sitä että sitouduimme kuitenkin pysymään toisen vierellä ja toimimaan toisen hyväksi. Sitä minä lupasin alttarilla. Tunteet voivat kohdistua välillä ties minne, mutta tärkeintä on se että pysytään siinä omalla paikalla.

T. viestin alkuperäinen kirjoittaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
28.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se puoli ettet tule tänne itkemään että nyt se seksi ei suju ja jätin jo mieheni kanssa.sitten olet tosi yksin.vai sitäkö kaipaat?

Vierailija
24/28 |
28.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

täysin vieraan ihmisen...

Vierailija
25/28 |
28.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kyllä tarinanne ja sen miksi tämä uusi ihastus ei kelpaa,no siksi kun se ei ole yhtä varakas kuin nykyinen miehesi.Varo vaan etten kerro tästä miehellesi että täällä jauhat tätä kesäjuttuasi.Tai taitaa miehesi jo aavistella oli alakuloisen oloinen viimeksi tavatessa.

Vierailija
26/28 |
28.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kyllä tarinanne ja sen miksi tämä uusi ihastus ei kelpaa,no siksi kun se ei ole yhtä varakas kuin nykyinen miehesi.Varo vaan etten kerro tästä miehellesi että täällä jauhat tätä kesäjuttuasi.Tai taitaa miehesi jo aavistella oli alakuloisen oloinen viimeksi tavatessa.

Vierailija
27/28 |
28.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä, tunteita? Tapaatteko usein?

Ja koette olevanne sielunkumppanit?

Miksi SINÄ et pistä stoppia tälle kertomalla vaimolle koko tarinaa?

Vierailija
28/28 |
28.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies.Koen olevani sielunkumppani tämän ihastukseni kanssa.Mulla ei siis ole vaimoa vaan mies,olen siis nainen.t:ap