Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Biologisen isän vanhemmat ja suku

Vierailija
02.06.2023 |

Minulla on vanhemmat joista puhun vanhempinani, mutta minullanoli biologinen isä joka kuoli ollessani lapsi. En ole sen jälkeen ollut tekemisissä tämän biologisen suvun kanssa juurikaan, lukuun ottamatta biologisen isän isää ja veljeä. Biologisen isän isä kuoli kun olin lapsi, mutta biologisen isän veljeä näin lapsena muutamia kertoja ja viimeksi joskus 5-6 vuotta sitten. Biologisella isällä on myös sisko ja äiti. Tämä biologisen isän äiti on nyt kuollut ja ensimmäisen kerran tämä biologisen isän sisko otti yhteyttä minuun ja kutsui hautajaisiin.

En ole menossa, koska enhän tosiaan ole ollut enää pitkään aikaan sukua heille enkä lapsuuteni jälkeen pitänyt yhteyttä. Biologisen isän veli ei ole ollut tekemisissä äitinsä tai siskonsa kanssa, eikä siis ole kyseiseen tilaisuuteen osallistumassa. Ehkä olen kuitenkin jotenkin ylitunnollinen, koska minua häiritsee se sävy, mitä tämä biologisen isän sisko käyttää minusta, syyllistävää, kun kieltäydyin.

Mieluummin haluaisin elää elämääni ihan rauhassa ja keskittyä omaan perheeseeni. Se on vaan vaikeaa tässä tilanteessa. Tiedän toki ettei minulla ole mitään velvollisuutta mihinkään, mutta ärsyttää kuitenkin.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitat tätä samaa tarinaa yhä uudelleen ja uudelleen. Biologinen äitisi on siivonnut isän suvun pois lähipiiristäsi. Miksi?

Vierailija
22/23 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitat tätä samaa tarinaa yhä uudelleen ja uudelleen. Biologinen äitisi on siivonnut isän suvun pois lähipiiristäsi. Miksi?

Mitä uudelleen?

Ei tuo biologisen isän äiti niin montaa kertaa ole kuollut, ainakaan minun tietääkseni.

Et sitten vaivautunut edes lukemaan sitä kohtaa, missä kerrottiin, että edes biologinen isä ei ollut tekemisissä muiden kuin isänsä ja veljensä kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osallistutko?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme