Paljonko maksaa paikkakuntasi halvin kerrostalokolmio?
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olettaisi, että noilla hinnoilla kellä vaan on varaa ostaa omistusasunto
Mitä järkeä on ostaa omistusasunto jonka arvo ei säily? Siinä hukkaantuu silloin rahat ihan samoin kuin vuokralla asuessa. Ei kak se omistajuus siinä nyt mikään pointti ole, vaan se että saisi rahalle enemmän vastinetta kuin vuokralla asuessa. Jos omistusasunto on jossain kurjassa lähiössä, huonossa kunnossa, siitä ei saa myydessä omia pois tai sitä ei edes saa myytyä, niin kyllä itse asun silloin vuokralla. Saa valita jonkun kivemman alueenkin.
No tämä just. Itse olen pienituloinen sinkku, eikä minulla olisi mahdollisuutta saada tarpeeksi lainaa keskusta-asunnon ostamiseen. En halua jonnekin pellolle rakennettuun periferialähiöön, jossa on halvat asunnot, joten vuokraan kaupungin keskustassa sijaitsevaa asuntoa ja olen ihan tyytyväinen. Minun ei tarvitse stressata remonteista, eikä lainojen koroista, eikä välittää asuntojen hintojen laskusta tai noususta.
Vierailija kirjoitti:
Varissuolla tilava vastarempattu kolmio 60000€, vastike 342 €/kk. Ei paha.
https://www.etuovi.com/kohde/s26677?haku=M1985338021
Turussa 19 kolmiota myytävänä alle 80k, sijannit vain mättävät: Varissuo, Lauste, Härkämäki, Runosmäki..
Mikä Härkämäessä on vikana? Uudempi kuin arvostettu Suikkila ja vain hieman kauempana keskustasta.
Joensuu, Rantakylä 59.000 e
https://www.etuovi.com/kohde/554330?haku=M1985438561
Olisi ollut muutama kohde halvempikin Joensuussa, mutta ei Joensuun kaupungin alueella tai sitten ne olisivat olleet purkukuntoisia. Siksi otin tuon, vaikka ei ollut kaikkein halvin,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varissuolla tilava vastarempattu kolmio 60000€, vastike 342 €/kk. Ei paha.
https://www.etuovi.com/kohde/s26677?haku=M1985338021
Turussa 19 kolmiota myytävänä alle 80k, sijannit vain mättävät: Varissuo, Lauste, Härkämäki, Runosmäki..
Mikä Härkämäessä on vikana? Uudempi kuin arvostettu Suikkila ja vain hieman kauempana keskustasta.
Varissuolla on erittäin rauhallista siinä, missä omakotitaloja ja pienkerrostaloja, ennen kallioita ja lenkkipolkua. Sieltä voisin hyvinkin ostaa asunnon; usein edullisia ja remontoituja. Hyvä ystävä asuu siellä erittäin edullisesti ja asunto hyvin suunniteltu sekä piha ihana! Voisin lämpimästi suositella, että Varissuon asuntoja ja lähiseutuja kannattaa käydä katsomassa ja kartoittaa hieman itsekin tilannetta. Aivan samaa sanoisin Lausteesta ja Runosmäestä. Turhaa polemiikkia, kun jotain tapahtuu, se on aina ostarilla tai lähettyvillä yöllä, ilta-aikaan jne. Älkää uskoko kaikkea!
Vierailija kirjoitti:
94 600,00 Järvenpää. 74 neliötä, vastike 466,58
Hissittömän talon 2/3 krs.
Tämä on ainut alle 119 000 euron kolmio kaupungissa.
Sauniksella, Jampan ensimmäisiä taloja. Arvaan.
85 000€ 70-luvulla rakennettussa talossa lähiössä, näyttäisi olevan putkiremppa tulossa. Asunnon kunto tyydyttävä.
Tällä hetkellä näyttäisi olevan n. $650 000, naapurikaupungista saisi alle puolen miljoonan. Asun Kaliforniassa.
99 000 euroa. 78 neliöinen 70-luvun kolmio. Oli jopa yllättävän kivan olonen, jos jaksaisin kerrostaloasumista niin voisin harkitakin. :D Tosin samalla summalla ja halvemmallakin löytyy rivitalokolmioitakin. Nummela, Vihti.
Ser ut att vara 168.000 i euron i ett gammalt höghus utan hiss i tredje våningen.