Voisko ne kasvismaidot olla niiden lihamaitojen vieressä? Kysynpähän vaan.
Soijamaidot jemmataan aina johonki ihan omaan paikkaan johonki kanamunien viereen. Ei tiedä kauppiaskaan että mitä nämä oikein on. Ja kananmunien löytäminenkin on yleensä jo sellanen 7/10 vaikeustason haaste. Äänekkäästi saa kiroilla.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauppias kirjoitti:
Nykyaikana uusavuttomuus on kyllä noussut täysin ennennäkemättömälle tasolle. Kuka niitä kasvi"maitoja" edes juo?
Minä käytän kaurajuomaa kahvissa vaikka muuten juon maitoa.
Kaikkia hulluja niitä onkin.
Mitä hullua siinä on?
Tykkään kaurajuoman mausta kahvissa.
Miksi ne olisi maitojen vieressä, kun eivät ole mitään maitoja?
Lihamaidot voisi siirtää erilliselle persuosastolle missä käyvät ne jotka eivät välitä ilmastonmuutoksen torjunnasta tai eläinten oikeuksista.
Kyllä se on niin että lihat lihana ja soijat soijana. Minä en kahviini kasviksia halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauppias kirjoitti:
Nykyaikana uusavuttomuus on kyllä noussut täysin ennennäkemättömälle tasolle. Kuka niitä kasvi"maitoja" edes juo?
Minä käytän kaurajuomaa kahvissa vaikka muuten juon maitoa.
Kaikkia hulluja niitä onkin.
Itse olet hullu.
Jonii kirjoitti:
Kyllä se on niin että lihat lihana ja soijat soijana. Minä en kahviini kasviksia halua.
Minä olen sekasyöjä, tykkään juoda maitoa ruoan kanssa mutta kahvissa käytän kaurajuomaa.
Vierailija kirjoitti:
Lihamaidot voisi siirtää erilliselle persuosastolle missä käyvät ne jotka eivät välitä ilmastonmuutoksen torjunnasta tai eläinten oikeuksista.
Pitkäaikaisena kaupan työntekijänä voin vain ihmetellä, kuinka nämä valkoiset setä-miehet viikottain "tytöttelevät" ja sukupuoliolettavat. Turvallisen tilan periaatteet eivät todellakaan toteudu kaupan alueilla, joten nämä sivistymättömät voisivat harjoitella nykyaikaista kanssakäymistä juurikin tällä omalla alueellaan häiritsemättä meitä muita yhteiskunnan jäseniä.
Kauppias kirjoitti:
Minä. Olen allerginen maidolle. Ikävä kyllä edes laktoositon ei käy.
Naapurin tytär tässä: https://www.iltalehti.fi/terveys/a/201702112200069161
Kamala kohtalo. Varmaan ap on iloinen tälläisestä.
Lihamaitoa?
"Kasvismaidoista" ne jotka säilyvät lämpimässä, ovat erikseen. Muutamia säilytetään jääkaapissa, ne ovat löytyneet aina siitä tavallisen maidon vierestä. Esimerkiksi Lidlissä on yleensä yksi tällainen tuote, joka tulee yleensä valittua juuri siksi, että ne ovat tavallisten vieressä ja meillä käytetään molempia.
Lisäainesotkut saakin jemmata kauas aidoista luonnontuotteista.