Voisko ne kasvismaidot olla niiden lihamaitojen vieressä? Kysynpähän vaan.
Soijamaidot jemmataan aina johonki ihan omaan paikkaan johonki kanamunien viereen. Ei tiedä kauppiaskaan että mitä nämä oikein on. Ja kananmunien löytäminenkin on yleensä jo sellanen 7/10 vaikeustason haaste. Äänekkäästi saa kiroilla.
Kommentit (32)
Suurin osa kasvimaidoista voi olla lämpimässä, siksi niitä ei laiteta turhaan kylmäkaappeihin missä lehmämaidot on
Kauppias kirjoitti:
Nykyaikana uusavuttomuus on kyllä noussut täysin ennennäkemättömälle tasolle. Kuka niitä kasvi"maitoja" edes juo?
Minä käytän kaurajuomaa kahvissa vaikka muuten juon maitoa.
Kehitysehdotus!: k-appiin layoutti kaupasta ja hakuun voi laittaa SOIJAMAITO. Sit se pingaa mistä vitusta se oikeen löytyy
Mistä saa lihamaitoa? Haluan kokeilla! Tai no tarkemmin sanottuna, en oikeastaan.
Lihamaito? Ei helvata näitä juttuja taas.
Meidän Ässässä kaurajuomat ym ovat maitokaapin vieressä.
Suosittelen kyllä vaihtamaan lihamaitoon ne kahvimaidotkin. Osteoporoosi siellä jo kolkuttelee. Naisethan näitä yleensä juo ja heillä tuppaa nuo luut haperoitumaan ajan saatossa.
Lihamaidot?
Kaikki lämpimässä säilyvät tuotteet pidetään lämpimässä tietenkin. Tajuatko paljonko maksaa viilennys ja paljonko nuo kylmäkaapit nostavat lämpötilaa joka taas nostaa ilmastointikuluja? On siinä taas niin vegefilosofi asialla 😂
kirjauduppa tuonne k-ruoka.fi sivulle ja anna palautteesi siellä. tämä palsta on muita asioita varten.
Kasvimaidot olisi kyllä hyvä olla jotenkin helpommin löydettävissä. Niiden löydettävyys on aina eri ja niitä saa jahdata kissojen ja koirien kanssa. Jos laitan miehen kauppaan, niin se soittaa minulle joka kerta suutuspäissään kun ei löydä ja saa taas odotella monta viikkoa, että se suostuu lähtemään seuraavan kerran.
Voisihan ne olla lehmänmaitojen suunnalla, mutta lämpimissä tiloissa?
tilallisille elanto kirjoitti:
Suosittelen kyllä vaihtamaan lihamaitoon ne kahvimaidotkin. Osteoporoosi siellä jo kolkuttelee. Naisethan näitä yleensä juo ja heillä tuppaa nuo luut haperoitumaan ajan saatossa.
Kauramaidoissa on lisättyä kalsiumia ja d-vitamiinia, joten nösitå on saman verran kuin kevytmaidossakin. Lidukan kauramaidosta ei ollut tietoa. Soijamaidossa molempia löytyy myös hyvin.
Lukisit sinäkin oikeata tietoa niin tietäisit, että maitotuotteet ovat yhtä vaarallista kuin istuminen. Tulevaisuudessa nauretaan nykypäivälle, että maitoa on saanut kaupoista LAILLISESTI.
Muutaman kerran kun olen maalta tullut kaupunkiin niin olen saanut todistaa näitä kaupunkilaisia hyllyjen välissä poukkoilemassa soijalatte kädessä ja hyvät hörönauruthan siitä aina saa.
Vierailija kirjoitti:
Kasvimaidot olisi kyllä hyvä olla jotenkin helpommin löydettävissä. Niiden löydettävyys on aina eri ja niitä saa jahdata kissojen ja koirien kanssa. Jos laitan miehen kauppaan, niin se soittaa minulle joka kerta suutuspäissään kun ei löydä ja saa taas odotella monta viikkoa, että se suostuu lähtemään seuraavan kerran.
Aika avuton mies sulla.
Mä asioin eilen marketissa, jossa en ollut koskaan aiemmin käynyt. Tarvitsin myös iKaffea. Löytyi ihan helposti. Vaikea ymmärtää tälläistä "ongelmaa".
tilallisille elanto kirjoitti:
Syön paljon juustoa ja juon myös maitoa mutta kahvissä käytän kaurajuomaa.
Vierailija kirjoitti:
Lukisit sinäkin oikeata tietoa niin tietäisit, että maitotuotteet ovat yhtä vaarallista kuin istuminen. Tulevaisuudessa nauretaan nykypäivälle, että maitoa on saanut kaupoista LAILLISESTI.
Joo joo ja sitä mä heräsin, vedin kissan ja päästin kellon ulos.
Vierailija kirjoitti:
Mistä saa lihamaitoa? Haluan kokeilla! Tai no tarkemmin sanottuna, en oikeastaan.
Tonnikalamaito on ehdottomasti lempparini! Tilaan AliExpressiltä sitä.
Vierailija kirjoitti:
Kauppias kirjoitti:
Nykyaikana uusavuttomuus on kyllä noussut täysin ennennäkemättömälle tasolle. Kuka niitä kasvi"maitoja" edes juo?
Minä käytän kaurajuomaa kahvissa vaikka muuten juon maitoa.
Kaikkia hulluja niitä onkin.
Kauppias kirjoitti:
Minä. Syön myös soijajugurttia, käytän kasvipohjaisia kermoja jne.
Olen allerginen maidolle.
Vierailija kirjoitti:
Meidän kaupassa (S-market) ne löytyvät kylmäkaappia vastapäätä.