Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meidät on kutsuttu monena vuotena usealle mökille

Vierailija
02.06.2023 |

Olemme käyneet päiväseltään, mutta menneet yöpymään omalle vaatimattomalle mökillemme.

Joillakin on kaikki hienoudet mökeillään. Meillä on ulkohuusi, kantovesi hyvästä kaivosta, sähköt ja hyvä hiekkaranta. Sisätilaa mökissämme on niukanlaisesti.

Kutsujilla on oikeat ökymökit, joissa rantasaunatkin on suuremmat kuin meidän mökki. Sitä minä vain, kun av:lla kiistellään koko kesä, että miten mökkikutsuihin vastataan ja miten mökkiläisiä hyväksikäytetään, niin me olemme todenneet, että viihdymme omalla vaatimattomalla mökillä, jossa tärkeintä meille on loistava ranta ja maisemat. Ehkä jäisimme yöpymään, jos ei olisi omaa mökkiä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän se pointti onkin, pystytte vierailemaan päiväaikaan (lyhyt ajomatka?) ja voitte palata omaan rakkaaseen kesäpaikkaan.

Minulla on hyvä tilanne, itsellä on mökki (vaatimaton), sukulaisilla on mökki ja kavereilla on mökki tai asuntovaunu.

Eläkeläisenä minulla ei olisi taloudellisesti varaa syöttää ja juottaa vietaita monia päiviä. Enkä enää jaksaisikaan kestityshommaa pyykkeineen. Mahtaako kukaan ajatella näitä pointteja?

Kun kutsun päivävieraita, silloin en edellytä ruokatuomisia enkä tuliaisia, siihen rahat vielä riittää. Ja tähän lopuksi, en ikinä kuuna päivänä ehdottaisi mitään WC- töitä. Iljettävä ajatuskin.

Vierailija
2/4 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on pyydetty jäämään useammaksi yöksi. Hienot olisi olosuhteet, mutta kun on oma vaatimaton paikka, joka meitä kutsuu.

Meiltä saatettaisiin myös odottaa jotain, jos jäisimme pidemmäkisi aikaa. Ei hienot mökit pysy ilman työtä kunnossa kuitenkaan. 

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei niinkään kiistellä mökkikutsuihin vastaamisesta, vaan siitä että osa kutsuu itse itsensä toisen mökille.

Vierailija
4/4 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä ei niinkään kiistellä mökkikutsuihin vastaamisesta, vaan siitä että osa kutsuu itse itsensä toisen mökille.

Mitenköhän vaikuttaa tämä hillitön ruoan, korkojen ja bensiinin nousu. Enää ei pääse ulkomaille, ei hotellilomille, ylipäätään mihinkään maksulliseen reissuun. Silloin voi saada kutsumattomia vieraita, kun teillä on niin kaunista ja viihtyisää ja hyvää ruokaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi