Uskotko, että maapallolla on käynyt humanoideja ja milloin?
Kommentit (287)
Vierailija kirjoitti:
Minä uskon, että eri uskonnoissa taivaalta tulevat kuninkaat ovat olleet humanoideja eri alueilla on yllättävän paljon samankaltaisia tarinoita, vaikka aivan eri uskonnot. Se on omituista
Totta
Maapallo ja planeetat, kuut, sisältävät henkisessä muodossa olevia humiksia. Dimensiotkin. Myös luonto. Eri asia näyttäytyykö joku fyysisenä ja miten.
Vierailija kirjoitti:
Nasa myöntää, ettei kaikkea ufohavaintoja ole pystytty sulkemaan pois, ettei olisi maan ulkopuolisesta kyse. He aikovat olla lähiaikoina avoimia tästä. Olemmeko valmiita? Selvästi valmistellaan tähän.
Niin on. Onko tästä uutta?
Vierailija kirjoitti:
Humanoidi viittaa ihmiseen ja ihmisen kaltaiseen olentoon. Alien on olento, jolla ei ole mitään tekemistä ihmisten tai humanoidien kanssa. Jos näitä on täällä käynyt, niin hyvin ovat itsensä pitäneet piilossa.
Alien on hirviö. Mutta vaikka avaruudessa olisi elämää, ei ae välttämättä ole sellaista, mitä me käsitämme.
Vierailija kirjoitti:
He ovat tulossa
Mulla on myös tää fiilis.
Vierailija kirjoitti:
Mistä nämä humanoidit sitten tulee?
DEMARI PUOLUEESTA
Tämmöistä luin sattumalta, sopii tähän ketjuun
https://seura.fi/blogit-ja-kolumnit/esko-valtaoja/salaperainen-jouluvie…
Ovat käyneet Porissa.
Uskon. Ne kävivät joskus n. 3000 vuotta sitten. Siitä on mm. Raamatussa selkeä kuvaus.
Joo, persut laskeutuivat tänne v. 1994 ja ovat lähdössä kohta pois. Pään muodosta ja oudosta käytöksestä tunnistaa humanoideiksi sekä siitä, ettei ne osaa ilmoittaa tuloja verottajalle, hankkia oikean kokoisia tekareita tai käyttäytyä asiallisesti ja laillisesti. Lisäksi yhdenkään humanoidipersun ei tiedetä lisääntyneen ihmisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tulevaisuuden ihmiset, jotka ovat oppineet matkustamaan ajassa, ovat voineet käydä täällä myös
Kuinka paljon aikamatkustaja voi ottaa fyysistä materiaa mukaansa aikamatkalle?
Ihmisen tietoisuushan pystyy liikkumaan ajassa niin menneisyyteen kuin tulevaisuuteen, sellaisiin tilanteisiin, joissa on ollut tai tulee olemaan läsnä. Mutta edes omaa vartaloaan ei pysty mukanaan sinne viemään. Minä itse tosin en pysty päättämään, milloin ja minne "matkustan", vaan se tapahtuu hallitsemattomasti.
Vierailija kirjoitti:
Uskon. Ne kävivät joskus n. 3000 vuotta sitten. Siitä on mm. Raamatussa selkeä kuvaus.
Niin on. Ajatella miten jännä sattuma. Olen tämän vanhan ketjun alkuperäinen ap. Olin jo unohtanut tämän ketjun, kun jotakin etsiessä sattui silmään ja nostin tämän.
Onkohan jokin tarkoitus🤔
tv on paljon dokumentteja- avaruusolennot keskuudessamme- siis nytkin jaaikoinaan edesauttamaam kehitystä. porttaaleja .. jne. nasa pimittää niin paljon. lentäjät nähneet vierailijoita jne. jos myö ollaan olemassa- niin on muitakiii. mikä on vaikeeta tajuta. on niin paljon mitä ei vaan tiedetä. jällensyntyminen. ulkoavaruuden vierailijoita.
Ois aika eroista, jos oltas yksin täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulevaisuuden ihmiset, jotka ovat oppineet matkustamaan ajassa, ovat voineet käydä täällä myös
Kuinka paljon aikamatkustaja voi ottaa fyysistä materiaa mukaansa aikamatkalle?
Ihmisen tietoisuushan pystyy liikkumaan ajassa niin menneisyyteen kuin tulevaisuuteen, sellaisiin tilanteisiin, joissa on ollut tai tulee olemaan läsnä. Mutta edes omaa vartaloaan ei pysty mukanaan sinne viemään. Minä itse tosin en pysty päättämään, milloin ja minne "matkustan", vaan se tapahtuu hallitsemattomasti.
Kuka yläpeukuttaa tätä? Oletko sinäkin "aikamatkustaja"? Olisi aivan huikeaa tavata joku, jolla on samanlainen taipumus!
Katso vaan ympärillesi niin näet väkeä ihan eri planeetoilta ja eri ajasta.
He ovat tulossa