Vttu tätä kesää
Ulkona viisi astetta ja palelee ja silti koivun siitepölyä on ilmassa niin että on ihan tukossa. Tulisi mielummin talvi niin ei olisi ainakaan siitepölyä.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Lauantaina Roomaan.
Siellä sataa ja ukkostaa harva se päivä.
Nyt on siis kesäkuun alku. Harvassa on ne lämpimät kesäkuun alut ollu. Hillutteko te vesirajaminareissa ja topissa kun palelee? Vaatteet päälle. Heinäkuussa voi olla jo lämmintä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tässä hyviäkin puolia.
Katukuvassa ei ole juuri kellään shortseja eikä vaimon hakkaajan paitaa
Ihmefemakkoulinaa, mikäs vika sortseissakin mukamas, paras miesvaate.
Pojat polvihousuissa kulkee, persaukinen paidattakin.
Ei ole oikeasti Suomessa vielä kesä. On ihan normaalia, että on kylmää ja räntääkin voi sataa. Kyllä se kesä tulee ja sitten menee.
Monelle näyttää tämä lämpö sopivan, etenkin kun muistelee palstalaisten voivottelua helteistä.
Itse odotan käristyskupolia.
Helvetin hyvä ettei näy noita puolialastomia puoli perse paljaana näyttelemässä itseään.
Mikäs tässä yksinyrittäjänä ollessa, kun ei ikinä pysty lomailemaan ja täten kantaa stressiä lomasäistä. Jotain hyvää tästäkin ammatinvalinnasta...
Aivan mahtavaa. Sisälämpö juuri sopiva 21 astetta eikä tarvitse lämmityksiä puilla eikä sähköllä.
Elämä on liian lyhyt haaskattavaksi säästä murehtimiseen. Vittulaita vaatetta päälle jos et tarkene. Toiseksi tuskin tämä kesä muutenkaan vielä ohi on kun hädintuskin on edes vielä alkanutkaan.
Marraskuussakin on lämpimäpää ku nyt ja täällä jopa sato ihanpikkasen räntää O__O
Vierailija kirjoitti:
Aivan mahtavaa. Sisälämpö juuri sopiva 21 astetta eikä tarvitse lämmityksiä puilla eikä sähköllä.
Minä taas laitoin tulet uuniin tänä aamuna ja nyt on lämmintä kuin mummolassa.
Vierailija kirjoitti:
Helsingin Esplanadin palmut saapuivat, yhteensä niitä tulee 150
Tavoitteena on luoda kaupunkilaisille ja turisteille vehreä keidas. Edellisen kerran palmuja nähtiin Helsingissä noin sata vuotta sitten.
https://yle.fi/a/74-20034743?origin=rss
Ompa typerää. Täällä Tampereella ainakin humalaiset käy repimässä Koskipuiston inkaliljoja kännipäissään.
Sama tulee käymään näillekin istutuksille.
Mulla kans alkaa loma, muttei oo matkaa tiedossa 😅. Vihaan hemmetinmoisia helteitä, syksy on mun lempiaikaa, joten tää sää käy oikein hyvin 👍🏻.
Sulle toivon kivaa, lämmintä matkaa ja mukavaa lomaa 😊