Zalandon lasku maksettu kahteen kertaan, palautuuko toinen maksu mulle automaattisesti?
Maksoin S-pankissa Zalandon laskua. Maksun vahvistamisen jälkeen tuli teksti tarkistetaan ja se latasi ja latasi. Sitten tuli ilmoitus, että tapahtui virhe. No laitoin laskun tiedot uudestaan ja sama juttu. Nyt kuitenkin huomasin, että maksu on mennyt jo ekalla yrittämällä eli nyt se lasku on maksettu kahteen kertaan.
Onko kokemusta tällaisesta? Miten ylimääräinen maksu palautuu?
Kommentit (10)
Jookos kookos kirjoitti:
Tokihan sitä kannattaa täältä kysyä ei kyseisen lafkan aspasta, eikös vaan?
No anteeksi nyt, että olen flunssassa eikä ääni kulje.
Meikälle kävi ihan samalla tavalla. Ei palautunut automaattisesti. Ensimmäisellä soitolla sanoivat että et ole maksanut kahteen kertaa. Kun näin tiliotteeni niin siellä oli kahteen kertaan. Sitten toinen puhelu, sitten kolmas puhelu, sitten neljäs puhelu. Lopulta lähetin kopion tiliotteesta, sitten tuli rahoista osa takaisin. En osta enää mitään Zalandolta.
Zalando kirjoitti:
Jookos kookos kirjoitti:
No anteeksi nyt, että olen flunssassa eikä ääni kulje.
Sähköposti on keksitty.
No itse olen ainakin saanut rahat automaattisesti takaisin ilman mitään soittoja Zalandolle. Toki kestää jopa 2 viikkoa palautus.
Ei palaudu. Itselle on tullut zalandon laskuja postissa, paketin mukana ja vielä sähköpostiin. Yhden tilauksen maksut monessa eri osassa. Olen ilmeisesti maksanut jonkun laskun kahteen kertaan. Se selvisi ihan sattumalla, kun kyselin yhtä muuta asiaa. Laskun maksusta oli jo siinä vaiheessa vuosi.
Mä soitin aspaan heti kun huomasin virheeni. Sain rahani takaisin mutta muistaakseni siinä kesti.
Eihän nyt automaattisesti tietenkään voi palautua kun heillä ei ole sun tilinumeroa. Ota yhteyttä aspaan.
Mulle kävi näin mobilepayllä maksettaessa ja rahat palautui melkein heti takaisin tilille.