Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisitko katsella miehen runkkaamista?

Originalmale
31.05.2023 |

Kiihottaako sinua nainen katsella, kun mies tyydyttää itseään? Kik, snap, tms. tai vaikka ihan livenä?
Minkälaisia tuntemuksia herättää, miten haluaisit miehen tekevän sen?

Kommentit (37)

1/37 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheesta on aika paljon keskustelua tässä ketjussa: https://www.vauva.fi/keskustelu/4790371/nainen-joka-kiihotut-miehen-mas…

N47

Vierailija
2/37 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin runkata sitä miestä ite

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään runkata miehiä ja katsoa siemensyöksyjä.

Vierailija
4/37 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tiedän täällä olevan aikaisempi ketju, aloitus olikin enemmänkin pohjustusta kiinnostuneille ladyille, josko joku haluaisi tehdä lähempää tuttavuuta, kaikenlaiset kommentit ovat toki tervetulleita.

Vierailija
5/37 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään katsella, itsellä jonkin verran kokemusta juuri tuosta snapistä, olis kiva löytää joku mies joka haluaisi hoidella itsensä minun katsoessa.

6/37 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Originalmale kirjoitti:

Joo, tiedän täällä olevan aikaisempi ketju, aloitus olikin enemmänkin pohjustusta kiinnostuneille ladyille, josko joku haluaisi tehdä lähempää tuttavuuta, kaikenlaiset kommentit ovat toki tervetulleita.

No se ei selvinnyt aloituksesta, et seuranhakuilmoitus oli. Siks laitoin ton aiemman keskustelun linkin.

Ehkä olisit voinut tarkentaa, et just sun eikä vaan yleisesti, et tykkäätkö katsella, kun mies runkkaa esim kik, snap tai livenä.

N47

Vierailija
7/37 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Must on ihana katsoa ku mälli lentää

Vierailija
8/37 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inka2 kirjoitti:

Tykkään katsella, itsellä jonkin verran kokemusta juuri tuosta snapistä, olis kiva löytää joku mies joka haluaisi hoidella itsensä minun katsoessa.

Olisipa kiva jos vaimokin tykkäisi katsella. Itsellä on nytkin kulli kovana kevyestä pitkin iltaa jatkuneesta hieroskelusta. Olisi sopivasti vaimon etäpäiväkin ja tekisi mieli esiintyä hänelle videopuhelussa, mutta hän on niin häveliäs ettei sellaista kehtaa katsella, vaikkei sinänsä masturbointiani pahaksi panekaan. Ilman yleisöä jää tämäkin tuloillaan oleva orgasmi, tai ehkä hän puhelimessa voi huokailuni kuunnella...

Vierailija
9/37 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen ei kyllästy ikinä.

Vierailija
10/37 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään todella paljon, mutta vain oman miehen.

Vierailija
11/37 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki joita kiinnostaa niin tuonne voi laittaa yhteystietoja: wickeedsam@outlook.com

Vierailija
12/37 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko mistä päin?

Vierailija
13/37 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti miettinyt että olisi kiva tavata joku nainen vaikka luonnonhelmassa ja sitten vain masturboitaisiin toisiamme katsellen. Ilman sen kummempia puheita jatkettaisiin eriteille.

Vierailija
14/37 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on ihana katsella miehen sykkivää kalua sperman roiskuessa.

Vierailija
15/37 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inka2 kirjoitti:

Missäpäin suomea olet

Vierailija
16/37 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun esinahkaa vedellään terskan päällä edestakaisin ja välillä varresta puristaen tiristää touhutipan ja sitten sormella levittää sen, aaahhh 

Vierailija
17/37 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monesti miettinyt että olisi kiva tavata joku nainen vaikka luonnonhelmassa ja sitten vain masturboitaisiin toisiamme katsellen. Ilman sen kummempia puheita jatkettaisiin eriteille.

Sama fantasia...olettaen, ettei mies ole mikään hiippari.

Vierailija
18/37 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Turun seudulta. Vaan eipä kai tuolla niin merkitystä ole, paitsi jos haluat livenä seurata?

Vierailija
19/37 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavallinen 40v perheenisä Etelä-savosta olen mikä tätä asiaa pohtii.

Vierailija
20/37 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavallinen 40v perheenisä Etelä-savosta olen mikä tätä asiaa pohtii.

En pitänytkään juuri *sinua* hiipparina. Palstoilla vaan saa lukea tosielämän Asko Vileniusten haaveista ja harrastuksista. Joku saa kiksinsä toisten ahdistelusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan