Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystäväni ei ole enää varmaan siitä ettei halua lapsia.

Vierailija
30.05.2023 |

Oon 23v nainen ja olen seurustellut miehen (37v) kanssa nyt seitsemän kuukautta, ja tykkään hänestä todella paljon. On yksi mutta: mä en voi saada lapsia enkä haluakaan, mutta alkuun poikaystäväni oli ok tän asian kanssa. Nyt hän on kuitenkin alkanut pohtia, haluaisiko hän sittenkin lapsia ja toivoo, että mäkin muuttaisin mieleni. Ollaan suunniteltu yhteistä lomamatkaa ja sovittiin, ettei puhuta asiasta ennen sitä. Mutta nyt mun on vaikea odottaa ja mietin, pitäisikö vaatia vastausta jo ennen lomaa. Mitä mieltä ootte?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kyllä jännä. Niin oikeassa elämässä kuin täällä palstallakin on saanut useamman kerran kuulla juttua siitä, kuinka mies yhtäkkiä haluaakin lapsia. Kun ennen ajatus oli ehdoton ei. Ja tietenkin suhdetta pitää olla jo jonkin verran takana, että nainen on ehtinyt kunnolla rakastua.

Todella kurja tilanne. 

Vierailija
22/25 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaisesta miehestä ole edes isäksi joten juokse vielä kun voit.

Nää setäerkit ei oikein tiedä oletko hälle kodinkone, seksinukke, tytär vai oma äiti ja saat kärsiä kaikki setäerkin lapsuuden traumat ja tulla syytetyksi emän ja erkin telemistä vääryyksistä.

Sen lisäksi setäerkeillä menee roolit sekaisin jolloin pantavaksi kelpaa se oma lapsikin tai lapsen kaveri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minullakin kokemusta miehistä joiden kelkka kääntyy lapsiasiassa 180 astetta, kun aletaan vähänkin vakiintua. "Ei koskaan ikinä milloinkaan" vaihtuu silmänräpäyksessä muotoon "ehdottomasti joskus, mieluiten pian". Epäreilua mutta minkäs teet.

Repäiskää laastari ennen matkaa. Tuo epätietoisuus syö sinua sisältä, olit sitten lomalla tai töissä. Et rentoudu kuitenkaan.

Tuo on niin ärsyttävää. Enkä usko että kovin usein on kyse mielen muuttumisesta, vaan ihan alusta asti nuo miehet ovat tienneet mitä haluavat.

Mulla muuttui mieli lapsen saamisesta kun tapasin aviomieheni. Jos mies ei olisi halunnut lasta niin tuskin minäkään, mutta kun hän halusi niin koko perheasia alkoi tuntua houkuttelevalta. En olisi kenenkään muun kanssa lasta halunnut eli mieheni sai aikaan minussa sen muutoksen. Mutta tässä ap:n tapauksessa tuskin on kyse sellaisesta vaan mies on todennäköisesti jollain tasolla halunnut perhettä koko ajan, mutta asia ei ole ollut mitenkään ajankohtainen.

Vierailija
24/25 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoinen ikäero tällä pariskunnalla. Kuulostaa siltä, että mies on ettinyt kohtua, jotta saa niitä mukuloita ja nuori nainen siihen varsin passaa. Tuo miehen ikäkin lähentelee neljääkymppiä, jossa se omien geenien levitysinnostus alkaa. Tuttuja kokemuksia itselläkin, että miehen ei koskaan lapsia muuttuu kyllä lapsia heti, eivätkä he ole ottaneet tosissaan sitä, että minä olen tosissani ettei lapsia ikinä.

Sitä en kyllä ymmärrä, jos ap ei edes pysty saamaan lapsia, niin mitä ihmettä tuo mies nyt sitten pohtii, eroa vissiin. Jos kerran on tiennyt ettei toinen voi saada lapsia (tai edes halua niitä, tämän kun jokainen ymmärtäisi ja kunnioittaisi sitä) niin miksi edes alkaa suhteeseen jos itse haluaa.

Mieheltä vastaus ennen lomaa, ap muuttaa lomavarauksia ja lähtee itsekseen lomalle jos mies haluaa lapsia ja eroahan se tarkoittaa. Onneksi 7kk suhdetta ei vielä ole vuosien menetys elämässä.

Vierailija
25/25 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minullakin kokemusta miehistä joiden kelkka kääntyy lapsiasiassa 180 astetta, kun aletaan vähänkin vakiintua. "Ei koskaan ikinä milloinkaan" vaihtuu silmänräpäyksessä muotoon "ehdottomasti joskus, mieluiten pian". Epäreilua mutta minkäs teet.

Repäiskää laastari ennen matkaa. Tuo epätietoisuus syö sinua sisältä, olit sitten lomalla tai töissä. Et rentoudu kuitenkaan.

Tuo on niin ärsyttävää. Enkä usko että kovin usein on kyse mielen muuttumisesta, vaan ihan alusta asti nuo miehet ovat tienneet mitä haluavat.

Mulla muuttui mieli lapsen saamisesta kun tapasin aviomieheni. Jos mies ei olisi halunnut lasta niin tuskin minäkään, mutta kun hän halusi niin koko perheasia alkoi tuntua houkuttelevalta. En olisi kenenkään muun kanssa lasta halunnut eli mieheni sai aikaan minussa sen muutoksen. Mutta tässä ap:n tapauksessa tuskin on kyse sellaisesta vaan mies on todennäköisesti jollain tasolla halunnut perhettä koko ajan, mutta asia ei ole ollut mitenkään ajankohtainen.

Se on niin uskomattoman jännä juttu, miten se asia tömähtää ajankohtaiseksi noin nopeasti, tässä ap:n kohdalla seitsemässä kuukaudessa, jos siihen asti on ollut ihan ok olla ilman lapsia ja suhteen aloittanut tietäen toisen kannan. Jos niitä lapsia on jollain tasolla halunnut, niin miksi edes seurustelee ihmisen kanssa joka ei halua lapsia ja sitten pitää ruveta vaatimaan niitä siltä joka ei halua ja mussuttaa että toinen muuttaisi mielensä, ymmärtäis edes erota silloin. Eri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme