Minä ja minun ukko sitten tykätään Arttu Wiskarin lauluista kun ne kertoo oikeasta elämästä
Tykkääkö muut Wiskarin musiikista? Ei ole mitään perseenkeikutusta, vaan ihan oikeat kunnon sanat on näissä kappaleissa.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee taas aina lähinnä säälin tunne kun kuuntelen niitä. Että noinkin paskasti vois mennä, ei helkkari.
Sinällään kuuntelen mieluummin Leevi and The Leavingsia, jonka sanoitukset pyörii samoissa aiheissa, mutta Göstan sanoituksissa on omasta mielestäni tiettyä moniulotteisuutta, mitä en Wiskarilta ole vielä löytänyt.
Arttu on vähän kuin köyhän miehen Gösta. Kylläpä taas surettaakin että Gösta meni kuolemaan niin nuorena
arttu ei tee niitä sanotuksia itse.
Enpä osaisi nimetä yhtään sen biisiä.
Varmaan äänestitte eduskuntavaaleissa Maailman Tyhmintä Jania?
Juoko sinunkin rinnoistasi kahvimaitoa?
Jotkut tykkää kappaleissa sanoituksista, kuten te.
Toiset sitten tykkää melodiasta. Jotkut hyvästä lauluäänestä. Jotkut sovituksesta. Joillekin pitää kaikkien näiden osua kohdalleen.
Makuja on monia.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut tykkää kappaleissa sanoituksista, kuten te.
Toiset sitten tykkää melodiasta. Jotkut hyvästä lauluäänestä. Jotkut sovituksesta. Joillekin pitää kaikkien näiden osua kohdalleen.Makuja on monia.
Näinpä. Kauheaa v**tuilua taas joiltain kommenteissa. Voisi joskus olla vaan hiljaa mutta eihän nuo ihmiset siihen kykene.
Siitä Suomen muotoisen pilven alla?, vai miten menikään, tulee aina nuoruusajat mieleen, kun asuttiin vuokra-asunnossa, ja ne naapurit.. 😂! Tykkään 👍🏻
Kyllä on Arttu Wiskari elämän makuista musiikkia
Mee nukkuun arttu, sun huono itsetunto näkyy jos esität fania vauvalla.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee taas aina lähinnä säälin tunne kun kuuntelen niitä. Että noinkin paskasti vois mennä, ei helkkari.
Sinällään kuuntelen mieluummin Leevi and The Leavingsia, jonka sanoitukset pyörii samoissa aiheissa, mutta Göstan sanoituksissa on omasta mielestäni tiettyä moniulotteisuutta, mitä en Wiskarilta ole vielä löytänyt.
Ensin oli Leevi and The Leavings, sitten Wiskari ja uusimpana Portion Boys. Joko on seuraava pyrkimässä markkinoille?
Ei ole alkuperäisen voittanutta!
Parhaat Artun lyriikat
-kylä on ollut duuniton, ennen kautta Mauno Koiviston
-olisiko Nokian pääkonttorille Keilaniemessä käyttöä, jos johtajat olisi laittaneet luuriin kosketusnäyttöjä?
Eivät ne kerro ainakaan mun elämästä. En ole koskaan ollut millään mittapuulla tavallinen.