Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskausoireet keskenmenon jälkeen?

05.12.2006 |

Mitä kokemuksia teillä on raskausoireista keskenmenon jälkeen? Kuinka kauan ne voi jatkua? Ekan keskenmenon jälkeen oireet hävis mulla heti ja vuotoa tuli monta viikkoa (km 10+6). Nyt tuli vuotoa ihan kauheella vauhdilla ja hyytymiä tosi paljon mun mielestä (km 6+4). Vuoto loppui kuitenkin parin tunnin päästä ja pahoinvointi jatkuu nyt toista päivää. Voiko tämä johtua viikoista? Tai siitä, että edellisestä keskenmenosta on vain vähän yli kaks kuukautta. Missä vaiheessa kannattaa mennä lääkäriin jos oireet jatkuu? Muutenhan eivät ultraa ollenkaan näin varhaisia keskenmenoja.

Epätietoisuus vaivaa, eikä fyysinen ja henkinen pahoinvointi yhtään auta asiaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta oman mielenrauhasi takia menisin kyllä yksityiselle gynekologille. Itse olen pitänyt käyntejä tosi tärkeinä, vaikka rahaahan niihin uppoaa. Olen mennyt vastaanotolle molempien raskauksieni alussa, jolloin ovat " ultranneet" saman tien. Eka raskaus eteni ja menin muutaman viikon päästä uuteen tarkistusultraan, mutta toisella kerralla lääkärin varattuani kuukautiset alkoivat. Tällöinkin ultra oli tarpeen, koska lääkäri näki kohdun tyhjentyneen itsekseen.

Omat raskausoireeni häipyivät kuukautisten myötä, mutta ne kestivätkin runsaina viikon verran.

Itselleni kyllä tuollainen pysyvä lääkärikontakti näin henkilökohtaisessa asiassa tuntuu tärkeältä.

Vierailija
2/5 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuukautiset kestivät runsaina viikon ajan, eivät raskausoireet. Raskausoireet ovat olleet mulla vähäisiä, myös terveen tytön syntymään johtaneessa raskaudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aikalailla sama tilanne kuin sinulla. Km elokuun lopulla rv 12, vuoto kesti pitkään, mutta raskausoireet hävisi heti. Nyt marraskuussa toinen km rv 6, vuoto nopeasti ohi, mutta pahaolo kesti lähes parisen viikkoa. Kävin kyllä myös lääkärillä, joka ultrasi ja totesi, että kohtu on tyhjä. Myös HCG oli jo parin päivän kuluttua vuodon alkamisesta 19 eli ei senkään nyt pitäisi aiheuttaa huonoa oloa. Mutta nyt on siis kaikki oireet hävinneet ja kaikki fyysisesti ok, suru sen sijaan pysyvää : (

Voimia sinulle!

Vierailija
4/5 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkeistä, kävin tänään yksityisellä. Asukkeja olikin ilmeisesti ollut kaksi ja toisen sydän pamppaili edelleen. Joten takaisin odottamaan. Niin kauan kun on elämää on toivoa. Voimia kaikille keskenmenon saaneille ja onnea yrityksille!!!

Helpa + Sissi 6+3

Vierailija
5/5 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea. Ihana kuulla hienoja kuulumisia!