Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Teinin kanssa eläminen
30.05.2023 |
Huoh, puran nyt tänne turhautumistani kun en muualle viitsi ja täällä varmaan jollain muullakin on samanlaista tällä hetkellä.
Olen äitinä ilmeisesti ihan perustavalla tavalla hengitystapaani myöten raivostuttava.
Ja kun muistutan asioista, ja kun teini ei sitten kuitenkaan ole muistanut itse ja illalla kello 22.00 en suostu pesemään hänen pyykkejään (enkä anna hänenkään pestä koska pitäisi olla nukkumassa).
Koko ajan saa silmien pyörittelyä, mökötystä ja mykkäkoulua.
Ja tyttö on vasta 12-vuotias. Tätä sitten sellaiset kuusi vuotta vähintään vielä? Tarvitsen hermoparantolapaikan jo nyt.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Noh, ihan aluksi jos on joku selkeä suosikkivaate niin kannattaa ostaa useampi samanlainen vaate elämää helpottamaan. Jos esim. pitää mustasta paidasta niin kannattaa suosiolla ostaa kolme samanlaista mustaa paitaa, eikä väkisin vihreää, keltaista ja punaista paitaa, jotka jäävät käyttämättömänä kaapin pohjalle. Jos lapsi haluaa käyttää sinällään ihan säädyllisiä, mutta mustia vaatteita niin anna käyttää. Itse en olisi saanut käyttää mustia vaatteita vielä teininäkään ja sitten heti kun uskalsin vihdoin ostaa haluamiani tuotteita ostin pelkkää mustaa.